#epistolecătrenimeni cere ajutorul tău

sunt atâtea despre care aș fi vrut să scriu, dar m-am prins că-mi dau prioritate mie de data asta. bănuiesc că v-am spus (iar dacă n-am făcut-o, atunci o fac acum), că-mi lansez și eu o carte. sună ordinar, știu. încă un blogger își lansează o carte, unul din miile de bloggeri vrea să-și bage nasu-n seamă printr-o carte. precis e un roman din ăla de dragoste cu final fericit, sau nu prea. și da, și nu.

Vezi mai jos cum mă poți ajuta și TU

bine, nu-i prima mea carte. prima a fost *Drumul spre Tibet* un samizdat lansat în 2011. o carte cuminte și plină de dragoste. cu poezii scurte, haiku-uri și poezie în vers alb. au fost cam 350 cărți trase la xerox atunci. nu mai am niciuna. ilustrațiile erau făcute de un pictor extrem de talentat, Vasile Pascal.

a doua nu-i chiar atât de cuminte. și nu-i un roman de dragoste, e un poem lego (pe alocuri în spirit dadaist) format din 333 strofe. numele ei este *#epistolecătrenimeni*. e în vers clasic, adică în rimă (o treabă care cică n-ar mai fi în top acum, dar mie nu-mi pasă de ce-i în top sau nu, nici cât e negru sub plapumă) și-i scrisă în spiritul marilor clasici universali, numai că e menită să modernizeze și să renască versul prin mesajele pe care și le propune. miza e mare și-s copleșit de emoții. nu știu dacă mi-a reușit, dar am vrut să fac un poem filosofic plin de coduri, dar care n-ar suna și n-ar arăta sintetic și calculat metric, așa cum o fac unii maeștri.

nu știu dacă pot garanta să placă tuturor, e imposibil să placi tuturor indiferent de ce n-ai face, mai ales că aveam 4 poeme în lucru și mizam într-un fel pe fiecare din ele, dar, într-un final, după lungi discuții cu eul liric, am hotărât să pășim în lumea literară cu cartea asta. aici mai jos e coperta, un pic cenzurată (asta doar pentru blog).

RoninEpistole

cartea e dedicată personajului din *Patul lui Procust* de Camil Petrescu, George D. Ladima, iar imaginea e o trimitere spre carte. de ce el? pentru că-i un om simplu și sincer, iar calitățile lui sunt tocmai părțile umane din fiecare dintre noi. dincolo de lumea care ar vrea să ne vadă ipocriți și violenți. mai e o trimitere și spre povestea ciclopului Polifem și a lui Ulise, din Odiseea lui Homer. Ulise, îl orbește printr-o stratagemă șmecheră, după ce-i sunt devorați câțiva amici. s-a prezentat drept Nimeni ciclopului și după ce l-a orbit ăsta ieșit în pragul peșterii urla: Nimeni m-a orbit! și ceilalți ciclopi n-au crezut vorbelor. aici e o trimitere spre ingeniozitatea umană și salvarea prin orice preț, chiar și a minciunii.

o scot pe cont propriu, din varii motive câteva edituri m-au refuzat (nu-i ceva profitabil și probabil se face accent pe vers alb mai mult ultima vreme, sau nu le-au plăcut ochii mei albaștri, nu știu, nu mi-au dat un răspuns clar, m-au refuzat și gata). e ok, mulți poeți au trecut prin asta. cartea va arăta ca o cărticică de buzunar, ușor de citit. strofele sunt numerotate. *epistole* pentru că-și duc viața separat una de alta. cu siguranță toți veți descoperi cel puțin 10 strofe care v-ar răspunde și la niște întrebări pe care vi le puneți zilnic. cartea e în ediție limitată, doar 333 bucăți vor fi în vânzare. primele 100 cu 70 lei și restul ceva mai scumpe. probabil 100 și un pic. e munca mea de 3 ani, totuși.

pentru că-s un șomer vreau să vă cer ajutorul, celor care au încerede și mai au și o inimă mare. în ce fel vreau să mă ajutați vedeți mai jos. pace!

ronin_red copy - Copy.jpg

Deci sunt în proces de finisare a cărții, și am nevoie de ajutorul vostru. Fii și tu parte din carte! La moment toți cei care vor să mă ajute o pot face în 2 moduri:

  1. Puteți dona AICI : https://gogetfunding.com/fundraising-epistolecatrenimeni/ și în același timp să veniți și la evenimentul de lansare
  2. Trimiteți bani prin Paynet pentru acest nr de telefon: 078 250 419. Procesul e foarte simplu. Găsiți cel mai apropiat punct de alimetare paynet AICI: https://paynet.md/home/topup și depozitați cît puteți pentru nr de telefon 078 250 419.
  3. Comadați de la mine prin paynet (vezi p.2) sau prin mesaj privat o copie a cărții

ATENȚIE! Cartea are conținut explicit 16+ ! Să nu ziceți că nu v-am zis.

VOR FI DOAR 333 Cărți !!!

N-am mai făcut așa tip de căutare de resurse. Pentru mine e ceva nou. Mi-ar face o deosebită plăcere să tipăresc această carte.

Mulțumesc anticipat!

Standard

Lasă un răspuns

