striptiz fără secrete

deci așa stă treaba. am intrat într-o sectă care se cheamă #horrorsquad (are treabă cu filmul, dar despre el altădată). eu îs joker, eu n-am idee ce scop are secta asta. dar dacă mă cheamă să strâng și eu laurii de pe capurile angajatorilor și să le transpun în semne pe acest blog, aparent inofensiv, atunci nu-mi rămâne decât să-i bucur cu prezența. și i-am.

asta s-a întâmplat și vineri când am avut prima comandă. s-a ocupat de ea colegul it-st. am mers la un stripclub nou și se cheamă el The Secret. exact ca filmul ăla metafizic plin de căcaturi iluminate care te programează să păstrezi valul propagandei lor adevărate. eram sceptic la început. n-am fost niciodată la un stripclub și nici nu mă rupeam să ajung. ca fiecare basarabean frustrat care-și numără fiecare cent și cm. dar ne-au promis de toate gratis și am zis să încerc. eram patru. eu, el și ei. ei au ajuns primii, eu mai târziu.

localul e în subsolul muzeului de pe 31. știi tu care. am ajuns și i-am găsit. dincolo de noi în local mai erau muncitorii, fetele și încă vreo 3 neni. străini. trebuie să vă spun din start că este o distracție scumpă. destul de scumpă. dacă se merită? nu știu. tot ce știu e că trebuie să vedeți asta o dată. de ce? am să vă explic în cele ce urmează.

mie îmi place teatrul și ceea ce ține de performance și trebuie să vă spun că am văzut cel mai bun performance din ultimii ani cu actrițe meseriașe-meseriașe. în primul rând fetele își fac singure dansul, mișcările, costumul și-și selectează muzica. singure fac scenografia, regia, dramaturgia și tot blablabla-ul care vine la pachet. și o fac bine. nu toate. dar unele o fac că te trezești cu piu-piu între. pe mine nu m-a excitat deloc (am să vă spun de ce) dar cu siguranță am apreciat spectacolul. fetele sunt alese pe sprânceană și-s diverse, de la roșcate cu pistrui și păr lung la brunete tunse scurt și tatuate, de la blonde cu ochi albaștri la grăsuțe cu sânii cât două vaze chinezești. alege ce-ți place. eu n-am ales, m-au ales pe mine. o ruscă blondă cu ochii albaștri și dinții prea albi. ea a vrut să-mi povestească și să-mi arate tot.

trebuie să știi că totul e fake. să nu crezi nimic. asta va fi cel mai bine. fă ce ai de făcut și simte-te cool, iar a doua zi uită. sau repetă și alte seri experiența. dar nu lua asta în inimă și nu purta asta în cap. fetele sunt antrenate și istețe, cunosc câteva limbi și scopul lor e să scoată din tine cât mai mulți gologani. ele vor flirta dacă e cazul, dar vor păstra distanța oricum. n-au voie să aibă ceva cu clienții, de aia chiar dacă vă promit munții și marea să știți că veți rămâne doar cu frunzele și sarea. și asta e ok. e normal. fetele sunt la muncă și ele nu-s curve deloc. deși se dezgolesc în întregime. până-n pânzele albe, vorba aia. să nu le luați drept ușuratice că le veți ofensa. și la ce show fac unele din ele (mult mai bune decât cam toate actrițele pe care le știu, deși se dezgolesc și ele, doar că aiurea) ar merita un pic de respect.

să vă spun de ce nu m-a excitat, deși mi s-a permis să ating când am fost în camera ascunsă pentru un privat. pentru că totul e frumos și ras și pute bine, dar e rece. ele fac treaba și o fac bine, dar în spatele acestei trebi e gol. or eu nu pot face nimic dacă nu arde în burtă.mai ales că sunt genul ăla de bărbați cărora le place, în mod deosebit, să nu stea fără să-și bage lăbuțele. fie că fac dragoste sau fut, simt întotdeauna nevoia să bag ale mele 5 copeici. și-mi place asta.

într-un final pot să vă spun că nu-mi pare rău că am văzut un performance bun și mi-am imaginat cum funcționează un striptiz. cum e să te învârți la bară, să comanzi un căctăil și să te privească flămând o tipă care n-o să-ți întindă plapuma dimineața. nu prea pot spune că voi merge în fiecare weekend, e prea scump și de banii ăia pot avea 5 fete cu prezervativele lor, dar nu neg că dacă voi mai avea ocazia n-o să mă bucur să asist iar. cine știe, poate dacă ajung un boșorog impotent asta-mi va fi salvarea.

până atunci pace.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Standard

Lasă un răspuns

