su nt to le ra nt !

Ultima vreme văd că tot globul, dar mai ales europenii și americanii, investesc în 3 ramuri: 1. Armament, 2. Tehnologii, 3. ONG-uri și diferite secte care au menirea să discute și să promoveze toleranța între genuri și rase, între clase și concepte. Treaba asta mi se pare extrem de ipocrită, dar unii fac din asta gospodării și asta îi partea cea mai amuzantă.

Hai să fim egali și hai să fim mai buni, hai să ne iubim și hai să fim uniți! Sună ca textul unei publicități kitsch scrise de un copywriter beat. Am auzit mesaje de genul acesta prin cântece și filme, în spectacole și pe la diferite adunări, la expoziții și manifestări artistice prin casele de cultură dărăpănate. Am văzut cum boșorogi în costume de 3000$ se fotografiază cu un kg de mere și un brad prin internate alături de handicapați fericiți. Toți vor să fie mai buni și mai toleranți.

De regulă din asociațiile astea fac parte un soi de marginalizați și ochelariști, frigidele și botanicii, atei și copilași care citesc ezoterică de bulevard, etc.

Mă refer la grupurile care vorbesc zilnic despre feminism și sexism, LGBT și terorism, handicapați și pedagogie coruptă.

Din ONG-urile de genul acesta, aici nu vreau să supăr pe nimeni (deși sunt sigur că nu pot citi texte și nu vor înțelege o boabă din ce-am scris) fac parte acele categorii de indivizi de care voia să scape nenea Hitler, de ce voia să scape nu vă spun, vă recomand să citiți un pic de istorie și veți înțelege singuri.

Toți frustrații care luau bătaie la școală de la colegii mai mari și toate fufele grase și urâte pe care nu le fute nici moartea, se adună sub un capac și, zâmbind prostește, vor să facă lumea mai bună, iar pentru asta au nevoie să o spele de mârșăvie și de turmele de proști prostiți (prostime). Acești snobi ascund după fețele lor dulci și sigure frustrări și complexe mai oribile decât vă puteți imagina. Mizantropia unora e mult mai dură și mai violentă decât a teroriștilor islamici și a alcoolicilor basarabeni care-și bat nevestele, iar asta-i tragic dragii mei.

Vă asigur că dacă închizi câteva sexiste-feministe-unioniste într-o încăpere cu niște inși din prostime, alea nu vor vorbi despre dragoste și nu vor promova nimic util, vor evita contactul și, într-un final, dacă le dai o armă, ar fi fericită să-i căsăpească pe acei bărbați, gândiți-vă la asta în timpul liber. Care-i diferența dintre un fanatic islamic și o grasă feministă?

Eu, spre exemplu, am propovăduit egalitatea și amabilitatea, n-am ură și nu-i cred aiurea nici pe arabi, nici pe rromi, nici pe gay și nici pe mamele care-și cresc singure copii. Pe mine nu mă deranjează în ce limbă vorbesc unii și cât de mult îi năucește tv-ul pe alții, eu îmi trăiesc viața corect și mă bucur de ceea ce mi se petrece, iar când am probleme mă așez și încerc să-mi găsesc bubele analizând atent acțiunile mele.

Nu fac parte din organizații și partide, nu apăr înrăit idei străine și nu mă asociez cu ism-uri. Acum deja nici faptul că 3% dețin toți banii și 17% sunt birocrați și vârcolaci, iar 80% trăiesc numărându-și zilele, nu mă freacă. Nu mă prea ocup de asta pentru că n-am timp și nici nu-s așa important ca să mă întrec și să salvez omenirea, mai ales că sunt din tabăra celora care cred că omenirea nu trebuie salvată, ea nu vrea și nu cere asta. Eu consider că omenirea se duce pe pulă și că sfârșitul lumii a început deja odată cu cârjele astea pentru iphone, alea cu care-i mai ușor să-ți tragi un selfie.

Ceva timp în urmă eram la o bere cu un prieten și el mi-a zis ceva ce știam și eu demult, mi-a zis că trebuie să dispar din Moldova pentru că mi-am tăiat cracul acolo, i-am supărat cam pe toți pe care puteam să-i supăr și că nu mă suferit de prea mulți din generația mea. O prietenă mi s-a destăinuit odată că printre colegii ei, oameni care mă salută și-mi zâmbesc ordinar, se ascund ființe care mi-ar fărâma capul cu pietre numai pentru că am avut imprudența să spun că-mi place ceea ce scriu. Moldovenii îmi amintesc de arabii de prin Franța, proletari marginali înrăiți pe burghezii care trăiesc în lux, ei consideră că toți le sunt datori cu ceva, de aia nu vor să-și folosească capul, scuipă semințe, ascultă manea și înjură șoferii care-i claxonează, iar seara sar la femei cu pumnii și visează castele.

De ce mă urâți? Pentru că am un blog pe care se înjură și pentru că spun ceea ce cred? Dar oare nu despre egalitate și libertatea exprimării vorbiți voi, oare nu asta-i în broșurile pe care le răspândiți, oare n-am eu voie să zic că-s profet și să mă scald în propria nimicnicie? Oare nu vreți voi să fim egali și nu cereți voi pace în lume? De ce mă numiți în fel și chip pe la spate și-mi lingeți bucile, iar când ne vedem la noroc volosatâi îmi zâmbiți libidinos, sau când intru la spălătorie și tipografie îmi băgați sub nas labele voastre și mă întrebați ce mai fac? Cum, pizda măsâi, să vă înțeleg dacă sunteți putrezi în interior? Cum vreți voi să renască frumosul dacă-l căcați și-l călcați în picioare cu ghetele voastre converse?

Îi cunosc personal cam pe toți care mi-ar sparge capul dacă s-ar da voie, ca-n filmul acela american, dacă s-ar legaliza crima. Cel mai nașpa e că tocmai aceste ființe mânjite de dohot o fac pe apărătorii drepturilor și pe corecții, toci acești snobi hipsteri o dau zilnic cu fraze grele și vorbesc despre faptul că noi, moldovenii, nu vom putea depăși sticla și ne vom bate femeile veșnic, că suntem o națiune de sexiști și bădărani, dar voi ce sunteți, ce drept aveți voi să-i vorbiți pe alții și să cereți schimbări dacă nu puteți nici măcar lega câteva argumente?

Știi care-i diferența dintre alea două tabere care au ieșit la proteste și la marș? Culoarea steagului!

Pace! Învățați nu doar să folosiți acest cuvânt, dar trăiți-l.

Standard

Lasă un răspuns

