scrisoare deschisă bloggerașilor

dragi colegi, după ce am aruncat pietre în grădina fetelor care scriu și după ce am supărat unele domnițe atât de tare că-mi cer să mă sinucid, deși nu voi face asta niciodată pentru că fac parte din tabăra care consideră suicidul o lașitate, am ajuns și la bărbații care scriu, nu prea citesc bloguri, dar dacă tot sunt și eu bărbat și uneori fără voia mea pus într-un castron cu ei, hai să-i trecem un pic în registru, să nu se simtă prea importanți, ajunge cât le dedicăm texte fetelor, hai să mai vorbim și despre noi.

în primul rând sunt și eu bărbat, nu prea frumos, dar nici urât, cu penis suficient de mare ca să-mi alint partenera și cu suficientă minte pentru a înțelege ce vor de la mine cei din jur. dacă fetele o dau pe sentimentalisme, bărbații o dau pe analiștii politici și marii filosofi în tendințe fashion și culturale. îmi place că nu o dați pe căcat lacrimogen, eu uneori fac asta din lipsă de iarbă, deși sunt și printre voi virgini care vorbesc de dragoste de parcă-i calul care a spart-o pe Ecaterina. unii din voi o dau pe Casanova și pe maeștrii în pat, vreau să vă spun că ar fi cazul să mai tăiați din futere de cap dragii mei colegi. când eram la școală aveam colegi care se lăudau că aduceau partenera la câte 10 orgasme pe noapte, iar când întrebam tipa, aia îmi spunea că după 10 minute de gâfâit adormea ca un bebeluș, bărbații au tendința să mintă și să fie lăudăroși fetelor, să nu-i credeți din prima.

băi, știm cu toții că trăim într-o țară misogină, suntem un stat misogin și ne mândrim cu asta, deși n-ar fi cazul, poate ar fi mai bine să ne mândrim cu altceva? unii din voi dau sfaturi cum e să fii gentleman, dar în troleu sar înaintea doamnei pe scaun, sau vorbesc de femei cu adorare când tot ce fac e să aștepte să-și înșele iubita cu sora cuiva, n-am treabă cu asta, doar îmi place să vă cred sinceri și de aia mă irită când vă prind cu mâța-n sac, sau când vă văd așa stilați pe fotografii și vorbiți de modă de parcă vă frecați cu Coco în tinerețe, vă tot dați aere de hipsterași și lăudați plăcerile hedoniste, dar pe la petreceri vă înecați în bere ieftină și în țoale colorate însă deloc asortate.

unii din voi sunt lideri de opinie și mi-i rușine să văd cum îi sugeți ciorapii unor politicieni și numiți asta blog independent, vă tot vârcoliți în zoaia politică și le faceți publicitate, nu cred să fie gratis, sunteți maeștri în blogjob cu toții, iar asta devine deja plictisitor și iritant. în genere de unde pula atâția analiști politici în țara asta? toți sunt analiști politici și toți știu cum trebuie să meargă treaba, toți așteaptă să rupă bucata sau să devină consilieri pe nu știu ce balegă nu știu cărui mârlan prostituat. politica e meseria curvelor și cei care scriu despre curve cine sunt?

nu prea citesc bloguri, mai ales politice, dar văd des cum alții vă tot șăruiesc, nu c-aș fi gelos că mă mai șăruiesc și pe mine unii, eu scriu despre ce mă rupe și nu mă rupe, mă mai bag și în politică, recunosc, mai ales dacă vreau oleacă de public pe pagină, că politica în țara asta prinde și poate ăsta-i motivul de ce scrieți toți același căcat, sau poate n-aveți imaginație pentru altceva? despre ce să scrie un bărbat dacă nu despre sex cu minore miorlăite și sex cu majore din politica autohtonă?

dragi bloggeri am observat că unii din voi, care-s în topul celor mai populari, scriu parcă niște sms-uri pentru colegii de servici și mă gândesc ce-i așa bun la voi, sau sponsorizați pagina? am observat că unii chiar sunt destul de orgolioși și foarte siguri pe marasmul care-l răspândesc, sigur că blogul e o părere personală și nu-i neapărat jurnalism de calitate, dar nici jurnalism de cantitate n-ar trebui să fie, asta pentru cei care-s maeștri în scris și se laudă cu asta, că eu nu m-am lăudat că scriu bine și n-am grija asta, nu vreau să pară că-mi fac vizualizări criticând unii genii, deși așa o să arate tot într-un final, dar cine ține cont de părerea publicului în public rămâne. mai e un adevăr incontestabil: fiecare face ce-i place și ce-l duce capul să facă! asta da, dar nu vă bateți joc de coaiele celor care le au și nu vor să le piardă din cauza unor dulcișori bengoși cu chip de starletă și filosofie metrosexuală.

am observat și câteva tone de bloguri cu diferiți critici literari, să vă fie de bine și bine că citiți, dar poate mai tăiați din părerile preconcepute despre anumiți autori pe care nu-i prea cunoașteți și asta se simte din primele câteva propoziții, știu că-i cool să fii citit dacă vrei să fuți ochelariste roșcate, dar știți voi oare că cele mai sexy tipe pe care le-am văzut vreodată apar pe muligambia și lor deloc nu le trebuie lectura ta, au nevoie de pulă de la 18 cm în sus și de portofel mare, așa că vezi și tu ce-i mai bine pentru tine.

deci ce concluzie aș trage eu și chiar vă rog dragi bloggerași să nu-mi stricați imaginea de bărbat, că tot asta sunt și eu, vă place vouă sau nu. încetați să futeți capul despre cât de buni sunteți în pat, dacă ajung să vă întreb partenera e sigur că aflu o cu totul altă părere, încetați să amăgiți fetițele care cred că sunt bărbați perfecți și după asta trăiesc în visele lor roz și lipicioase și-și freacă bărbatul cu dorințe meschine și cu alte prostii citite de pe la internauții care stau cu buca pe scaun zile întregi și nu fac decât să scrie cât de bine e să fii bărbat, dar nu fac nimic măreț, de regulă sunteți niște leneși puturoși care-și schimbă chiloții și ciorapii numai dacă iubita sau mama îi spun că pute, așa că mai lăsați cu bărbatul perfect.

mai lăsați, vă rog, cu politica și cu părerile voastre *îndrăznețe* și foarte *independente*, încetați să faceți publicitate și să mârâiți după un os prin guvern, fiți și voi cu demnitate, păpușarul cui vă are, chiar nu puteți avea un pic de coaie și să schimbați caseta asta care a plictisit deja norodul?  sunteți niște paralitici paranoici care nicicum nu ies din putoarea asta care se pretinde a fi politică, aceleași mutre de alcoolici și narcomani care merită spânzurați lângă patria, dar voi zilnic le acordați articole și ore întregi de atenție, iar după futeți capul precum că ar fi bine să nu mergem la vot, hai să fim serioși oleacă măcar, vă rog eu.

dacă tot sunteți așa gentlemani mai bine respectați-vă promisiunile și întoarceți datoriile la timp, încercați poziții noi cu iubita și nu strigați la mama, lăsați doamnele să se așeze primele și purtați haine colorate, încetați să vă tundeți toți totuna, că nu la toți le stă bine cu tunsoarea asta de căcat care-i în top acum, fiți mai sinceri oleacă și aveți un pic de imaginație și tupeu și terminați, vă rog, cu lecții despre sex și cum să flirtăm și să agățăm tipe în bar că sunteți penibili sukableadi.

mai pe scurt cam asta, n-am zis tot ce cred că deja s-au făcut prea multe caractere, fiți bărbați și cam atât.

pe ace.

Standard

7 gânduri despre „scrisoare deschisă bloggerașilor

  1. bun…generalizezi uneori (ca sa nu superi pe cineva concret cred ca);
    despre analistii politici: ei niciodata nu fac politica ei doar se dau cu parerea la fel ca criticii de arta…ai vazut vreun critic care sa ia pensula si sa .picteze??? nuuu…pentru ca-s impotenti artistic…despre hipsteri: insasi conceptul de hipster presupune ca ei(hipsterii adevarati) traiesc toata viata fara sa se identifice drept hipsteri… asta nu se refera numai la felul cum arata , la noi lumea e constipata in materie de informare pina la capat… hipsterii sunt mult mai mult decit țoale colorate si priceosca undercut…in fine …e mai usor sa gasesti un barbat care duce un blog bun decit sa gasesti asta printre blogherite… parerea mea 😉

Lasă un răspuns

