pentru mark despre proprietatea mea intelectuală

dragă mark, am auzit că eşti o curvă pentru că ai tot promis că nu te vinzi şi că vom putea să accesăm gratis facebook’ul şi că niciodată nimeni nu ne va fura informaţia de pe peretele nostru, iar ceea ce scrim nu va fi cenzurat şi nu va fi niciodată folosit înpotriva noastră şi acum aflu că de pe 1 decembrie tu ai dat buca şi ţi’ai permis să te bagi adânc în ceea ce noi scrim pe reţeaua asta de căcat pe care o tot lauzi.

înţeleg că e vorba de bani şi că te presează şi pe tine, înţeleg că oricum tot ce facem, ce vorbim la telefon, tot ce facem înafara wc’ului nostru este monitorizat şi că nu mai suntem noi aşa de ascunşi şi intimi, oricum totul se ştie, dar ne plăcea să ne hrănim cu iluzia că facebook’ul rămâne ascuns ochiului din vârful piramidei de pe dollar.

eu vreau să’ţi spun că nu voi fi radical ca unii care şi’au închis pagina pentru că nu sunt de acord cu acest pas făcut de tine şi lumea din departamentul de control şi web huinea, sau cine se ocupă de noi acolo. văd că cei rămaşi îţi spun că în conformitate cu art. l. 111,112, 113 din Codul de proprietate intelectuală tot ce e pe pagina lor e a lor, de parcă cineva îi întreabă asta, oricum dacă e să ne fure informaţia o vor fura şi apoi te vor freca cu paragrafe mici din contracte pe care nu le’am semnat niciodată, însă eu nu voi face asta dragă mark, eu o să rămân pe facebook tot aşa cum am fost şi până acum, vor apărea fotografii cu mine, unele în care n’am vrut să apar, voi scrie statusuri adresate altor statusuri şi voi citi, în timpul liber, diareea altor colegi de făisbuc, voi comunica şi voi şărui prostiile în care cred, iar despre proprietate intelectuală îţi voi spune doar atât, ceea c vezi tu pe făisbuc e doar o parte pe care vreau să o vezi, ceea ce rămâne în umbră în umbră rămâne, oricum fiecare poate alege ce face public şi eu sper că după asta lumea va începe să fie mai selectivă şi mai atentă cu ceea ce bagă pe pereţii lor şi poate mai scăpăm de paraşutele cu bot de raţă şi de greii intelectului autohton.

dragă mark, să te ştergi la cur cu tot făisbucul tău şi toţi colegii tăi americani obezi şi puturoşi tot asta să facă, să’mi beliţi puţulica mea de moldovan şi să arătaţi fotografiile mele regizorilor de prin zonă, poate mă place careva şi mă invită să joc ceva, că joc mai bine decât scriu, sau poate mă place vreo tipă sexy din biroul vecin, să le transmiţi tuturor salutări şi să ştii că proprietatea mea intelectuală nu va fi niciodată atacată d nimeni pentru că ţine de ceva ce nu poate fi atacat, ţine de ridurile şi rândurile pe care le am imprimate pe creier şi ţine de ceva ce nu poate fi scos din mine decât dacă mă tăiaţi bucăţi şi mă daţi cadou şoarecilor de laborator, iar după moarte mi’i pohui dacă mă vor pupa’n cur colegii din securitatea americană sau altă securitate, toate securităţile nu’mi pot face nimic pentru că eu mă consider un geniu şi cu asta am să mor, un geniu care’l are pe Dumnezeu, iar dacă’l ai pe Dumnezeu restul sunt doar praf şi pulbere. deci proprietate intelctuală tuturor.

unii sunt supăraţi, cunosc colegi foarte naivi care cred că dacă vorbeşti despre droguri la telefon mai încet nu te aude nimeni, cunosc oameni aşa de naivi care cred că dacă au blocat pe cineva acel cineva nu mai poate intra niciodată să vadă nimic, cunosc oameni naivi despre care IT’iştii fac glume şi bine fac, cunosc IT’işti care’şi bagă păpănaşul în tine mark şi în alţii ca tine, lumea e diferită şi toţi cred că au proprietate intelectuală, dar prioritate au puţini. oamenii se tem de ceea ce nu merită, pentru că se tem de ceea ce vor alţii să se teamă, eu mă tem numai de faptul că’mi pot pierde onoarea şi atunci ar trebui să mor, un bărbat nu poate trăi fără onoare, n’are dreptul, deşi toţi politicienii trăiesc mult şi bine, însă ei nu’s bărbaţi.

dragă MARK (numele tău de ovreu e prea lung şi nu’l mai bag) eu te înţeleg şi nu’s supărat pe asta, mai ales că spuneam mai devreme că toţi pot folosi fragmente din mine, altfel nu cream acest personaj zis RONIN TERENTE, chiar mă bucur să văd că unii mă citează pe facebook şi nici nu spun c’au furat de la mine fragmente din balade bolnave sau citate din micul psih, alţii şăruiesc acest blog şi’l pun la ei pe site’uri ca să’şi facă vizualizări pe seama mea, eu sunt un pic indignat şi uneori mă deranjează asta, dar sunt şi fericit să ştiu că devin viral fără acordul meu, lumea foloseşte proprietatea mea intelectuală şi Dumnezeu cu ei, eu ştiu că e bucată din mine şi Cel de Sus tot ştie, chiar şi ochiul fratelui meu mai mare care mă tot pândeşte ştie asta, noi ştim şi gata, în rest proştii cu proştii şi hâtrii cu hâtrii. că dacă nu voiam să ştie nimeni nimic atunci o făceam acasă în întuneric şi în şoaptă, nu? deci fă diferenţa şi ai grijă de intelectuala ta proprietate!

eu sunt ideea şi expresia mea, sunt totul meu, sunt proprietatea mea şi sunt chipul şi asemănarea, sunt binele şi răul şi literele care curg din mine, sunt buba cu puroi şi necazul lor, sunt omul fericit şi săracul cu cele mai multe vise, sunt omul care vrea şi omul care poate, sunt ceva şi cineva, înţelegi mark?

sunt pace.

Standard

Lasă un răspuns

