frica vs curajul

toată viața au încercat să mă sperie. părinții, rudele, colegii, străinii. au încercat să-mi bage frica de Dumnezeu și de moarte. când eram mic mă speriau cu lupul și ursul, medicii și educatoarele, străinii care mă vor fura și nenea care vrea să mă mănânce. la școală mă speriau cu colegii mai mari și frații fraților, la ȘPP mă speriau cu gopota și blatnâie, la academie mă speriau cu exmatricularea și decanatul, la servici cu amendă și concediere. iar în viața de zi cu zi mă speriau zilnic cu mafia, mafia de la guvernare, mafia polițistă, mafia de la orhei, hâncești și bălți. tot timpul mă speriau cu orice numai să-mi fută-n cur curajul.

pe frica noastră trăiesc ei. mafia asta cu niște cumătri care-și fut reciproc soțiile și-și cresc burțile, unii din ei foști pușcăriași care erau niște informatori ai polițiștilor și niște fii de țărani comuniști care n-au făcut decât să-și trădeze conaționalii pe vremea ocupării ruse, toate aceste mafii deloc organizate și lacome, toate aceste brigăzi de parcă au fost create ca să mă sperie pe mine. dar nu merge așa treaba. eu sunt epileptic, pe mine nu mă sperii cu moartea pentru că pot muri oricând.

viața m-a învățat 3 lucruri care m-au ajutat să-mi depășesc frica și să nu-i cred pe nimeni din cei care vor să-mi bage pe gât frica lor. 1. Dumnezeu este unicul meu stăpân. 2. moartea îi face pe toți egali (dacă îi fuți o bâtă în cap omului i se sparge țeasta) 3. cunoștința înseamnă putere.

mama mea, ca multe alte mame din țara asta, este o femeie naivă și crede că oamenii încă mai sunt buni, iar dacă vede un oficiu cu o fetiță drăguță și un domn la cravată, atunci crede tot ce zic ei. așa a ajuns să se bage într-o afacere murdară. a mers la o firmă condusă de un oarecare Pavel Chirita, un srl pe nume *INVICTUS* (http://invictusmd.com/), care s-au propus să o ajute să ajungă la muncă în Polinia. a vrut femeia un salariu decent și o viață mai bună, a vrut să scape de tata și de grijile din țara asta care-i tot în bătălii electorale de sute de ani. eu i-am zis că o vor freca de bani, dar sunt doar un fiu și mamele nu-și prea ascultă fii.

a plătit câteva mii de lei ca pederaștii cutare să-i găsească de lucru ( încă în capul meu nu se leagă de ce trebuie să pletești cuiva care să-ți caute de muncă, dar aici sunt prost și nu mă bag) după care a plătit drumul și multe altele și a plecat. odată ajunsă acolo a fost, practic, vândută în robie. 12 ore de muncă în frig fără mâncare și dormit pe scânduri. a reușit să fugă de acolo după ce i-am trimis eu bani de acasă și acum e acasă, se simte ok, doar un pic speriată. își bat joc de oameni acolo și se comportă cu ei mai rău decât cu vitele, europa e mai aproape așa, am auzit cazuri din astea și cu rușii, suntem doar niște vite în lume și asta mă omoară.  acum i-am zis mamei să nu se lase, să meargă pe la consultanțe din astea gratis pe la structuri care au treabă cu angajatul și angajatorul și să vorbească într-un interviu despre asta, mai ales în perioada electorală, pentru că mafia asta e subordonată mafiei de la guvernare.

invictus (sau cum mă-sa se cheamă) ăsta are o filială pe eminescu 42 în chișinău, dar oficiu central e în orhei pe eminescu 15. acum au și licență semnată de una Lilia Palii și, sigur, au și polițiști care-i țin de coadă. totul se poate vinde și cumpăra, asta o știu, dar ei ne vând și ne cumpără mamele, iar noi trebuie să trăim cu frica că, cică, doi porcușori mă vor plimba până-n pădure cu mașina lor dacă zic mai mult de atât? eu vorbesc de mama, iar pentru asta într-o țară ca Georgia ei erau deja în saci, noi, basarabeni fiind, vom suge pula mai departe pe sub burta lor.

n-am frică și dacă aș avea oameni care să fie de partea mea până-n pânzele albe, eram deja la orhei. acum poate rezolvăm asta legal, deși știm cu toții că cea mai organizată mafie din țară este poliția. am auzit că fac reforme, dar dacă e să ne judecăm cu cazul ăsta în molodva, escrocherie în halul ăsta, aproape sigur o dăm în bară pentru că n-avem atâția bani, sunt realist și știu asta, bani n-am, în schimb le pot fute compania prin intermediul media, asta e tot ce mai avem, adică aveam, pentru că mai sunt independente decât câteva blogguri, restu e cumpărat de politicieni, iar dacă marele escroc e membru de partid ce faci?, toate se vând și se cumpără de aia scriu, e tot ce mai am și tot ce mai pot.

oleg brega a demonstrat nu odată că dacă știi și ai curaj poți câștiga, numai nu aici, doar la CEDO și doar acolo unde mafia e constituită nu din foști pușcăriași și politicieni pedofili, ci din colecționari de artă și evrei de școală veche.

nu vă fie frică. de ceea ce te temi nu scapi, cel mai bine e să nu te temi de nimic. istoria a demonstrat că 99% din toți acești indivizi de care vă temeți se pișă-n pantaloni dacă-i bagi un cuțit în genunchi, nu că aș fi agresiv, doar să știți că nici un muritor nu e mai puternic decât tine, doar e mai șmecher și gata. unii pot fute oameni, alții nu. eu n-am așa caracter, deși mi s-a propus să fac asta, de aia vă asigur că nu mai sunt ei chiar așa de puternici, sunt niște tipi care au prins cum să vă scurgă de bani, știu că sunteți fricoși și lacomi și mai știu că îi acoperă niște politicieni sau polițiști cumpărați, în rest mulți din ei nici nu știu legile, au un student de la drept și gata.

nu vă fie frică. mergeți mai departe. căutați avocați și dați-i în judecată. dacă ai curaj ajungi să-i sperii tu, iar atunci rolurile se schimbă. nu vă fie frică de nimic și de nimeni. nu fiți moldoveni.

de ce zic că nu avem mari șanse? pentru că green card încă vă face anchetele.

P.S: mama după ce a venit acasă a fost fericită să fie acasă iar și a zis că nu mai vrea să știe nimic și că banii îi face ea cumva. nu mai crede că putem face ceva pentru că sunt implicați foarte mulți în asta. toate mamele din țara asta fac așa, robesc și revin acasă și din prostie și naivitate, dar și din frică de mafia nu știu care, nu mai merg mai departe, pierd câte 5000$ și mor de foame, doar să nu se bage mai tare în căcat. nu vă fie frică mamelor, chiar dacă noi, copii voștri, nu suntem buni de nimic, dar aveți și voi un pic de demnitate și onoare de om, de ființă umană, nu cedați și nu lăsați să fie călcată în picioare demnitatea voastră. asta e tot ce ai în lume, onoarea ta, dacă o pierzi atunci mori chiar azi.

și pace.

Standard

Lasă un răspuns

