micul psih – 31

bună. cum te simți jurnalule? eu mă simt oricum. ce pot să vă mai spun. muzica mea nu merge. nu place. nu știu de ce. adică știu, dar nu vreau să iau altă cale. atunci înseamnă că ei nu înțeleg calea mea și n-are asta nici o treabă cu muzica. și ce-i muzica? sunete și unde și pauze. adică jocurile vântului. dacă nu era aer oare era sunet? câte întrebări.

între timp pe mama au mințit-o și a fost nevoie să-i trimit bani ca să vină acasă înapoi. am ajuns robi. am ajuns să fim copiii robilor și să ne mândrim cu asta prin cluburi. să cheltuim sute de euro făcuți de părinții și rudele noastre doar ca să ne demonstrăm că nu suntem copii robilor. dar asta suntem. o nație care se mândrește că sunt robi. și votează alți robi să-i conducă. sclavi slavi. mie- silă și mi-i rușine. dar mama n-ar fi plecat dacă era bine aici. dacă avea un soț care s-o respecte și să-i ofere sprijin, un soț pe care și ea l-ar fi vrut, n-ar fi implicați părinții în toate astea, dacă ar fi fost fericită n-ar fi plecat, oamenii nefericiți pleacă, pleacă pentru că tot mai puține îl țin în țară, îl țin acasă. acasă. mă simt ca un negru care bagă kg de aur și diamante doar ca să-i mintă pe albi, pe evrei, că ei nu mai sunt fii africanilor de pe plantațiile de bumbac. un fel de viață de diler care speră să devină boss, dar nu-i chiar așa. asta am ajuns.

parazitul proletar nu mai scrie de ceva vreme. n-am mai vorbit cu el și nu mai știu de ce nu scrie. poate a obosit și el. mai ales în an electoral. printre toți acești politicieni care-și fură reciproc clienții cu postere care mai de care mai proaste și cu citate penibile și atât de îndobitocite că ai vrea să-i iei la palme nu pe politicieni, dar pe măgarii care fac posterele. cum vrem să-i educăm, dacă ei se educă din ceea ce văd? vezi piatră toată viața și tot piatră gândești, asta dacă nu intri în meditație, dar nu toți fac asta, sau unii o fac întâmplător, dar se sperie și încetează.

Rita crește. uneori sunt gelos pe iubita mea când mergem împreună la Maria. uită de mine dacă pune mâna pe Rita. pot sta așa ore întregi. m-am gândit că poate vrea un copil, dar se pare că nici asta nu știe. femeile se joacă cu noi într-una. uneori enervant de plăcut, nu toate simt limita asta, aici e buba relațiilor. nu v-am sus? am o iubită de câteva săptămâni. o iubită.

e bine. ea lucrează mult. ne vedem rar, aș fi vrut uneori mai des, dar e bine cum este, important e să simți că arde, fără foc nu-i dragoste. știi proverbul cu : dragostea e ca o sobă, trebuie să pui pe foc dacă vrei să ardă. sau ceva de genu. o plac și sper că ea simte la fel. e o muncă grea să ai o relație reciprocă. nimeni nu-ți plătește nervii care-i pierzi. important e să fie mai multă plăcere decât neplăcere în relație, restul sunt mofturi care dispar cu trecerea timpului, așa cred. dacă respecți.

ce să vă mai spun? vreau să plec. vreau să ies din țară. vreau în vacanță. vreau să fac stopul prin europa. vreau să fiu fericit. nu vreau să-mi fut visele și tinerețea în oficii, voi sta la servici când voi avea o femeie pe care nu o vreau sau nu mă vrea, sau voi sta la servici și-mi voi face cv când nu voi mai putea iubi sexul. până atunci nu văd de ce mă țin în căcatul ăsta de oficiu unde lucrez stând și mutând foi de pe o masă pe alta. sunt un rob și eu, un rob la mine acasă pentru un salariu mizer, mama era un rob la ei pentru un salariu mai decent, oricum robim și asta mă omoară. urăsc starea asta de rob și valoarea dată banilor. eu am meritat să fiu fericit. eu, micul psih. păcat, mare păcat. poate o iau pe EA dacă merge și fugim undeva, dacă nu, mai văd, dar oricum voi pleca mai devreme sau mai târziu, cu sau fără cineva alături de mine.

merg la servici. deja e târziu. mai vorbim. mă bucur că m-am eliberat un pic. seara trec și pe la sora mea. are un tip nou și vreau să-l cunosc. curiozitatea masculină. poate mai revin. noroc.

Standard

2 gânduri despre „micul psih – 31

  1. – „muzica mea nu merge. nu place. nu știu de ce. adică știu, dar nu vreau să iau altă cale. atunci înseamnă că ei nu înțeleg calea mea și n-are asta nici o treabă cu muzica.”

    Q&A

    – „femeile se joacă cu noi într-una.”

    întruna.

    – „dragostea e ca o sobă, trebuie să pui pe foc dacă vrei să ardă.”

    muuuuuuu

Lasă un răspuns

