(or)gas(m)tronomic

pentru oameni ca mine este un termen medical foarte fain, dar l-am uitat. sunt genul de oameni care trebuie feriți de vicii și tot felul de chestii care pot duce la fierberi și la adrenalină, îmi pierd capul mai ușor decât numerele de telefon.

hai să vă explic, îmi este interzis să joc în jocuri de noroc sau alte distracții, pentru că urăsc să pierd și dacă încep să joc nu mă las până nu câștig omul care m-a învățat, dar este și pericolul că nu-mi mai pot controla activitățile și sunt dispus să câștig chiar și cu șarlatanii diferite.  pot spune minciuni atât de bine încât și detectorul de minciuni mi-ar zâmbi, de aia am făcut actorie, dar nu-mi place să recurg la asta, de aia evit jocurile și încerc să fug cât mai departe de vicii, deși ele mă găsesc.

aveam odată o iubită cu care am mers la botanica să  ne distrăm în parcul ăla sovietic cu caruselul scârțâit, am descoperit acolo un aparat de joc ( din ăla cu bătăi și jetoane), jetonul făcea 2 lei, erau niște copeici sovietice de 50, am băgat odată 120 lei și iubita mea a fugit acasă pentru că am uitat de ea definitiv, chiar am uitat, mi-am amintit când mi s-au terminat banii și încă nu ucisesem boss-ul, acolo este un boss pe care-l omori în ultima încăierare, n-am mai ajuns la el. apoi am început să caut și să fur jetoane. am jucat până s-a stricat aparatul. apoi am descoperit asta la Megapolis, dar e prea departe, am jucat și acolo de câteva zeci de ori, dar erau prea mulți copii și mă enervau, devin un pic nervos când pierd, pentru a evita conflictele am părăsit acel loc.

în școală jucam dame pentru bani. jucam destul de bine, chiar făceam și niște bani de la colegi. erau câțiva care jucau bine, dar ne rezolvam reciproc. pe urmă au început să mă învețe sî joc șah, jocul regilor, mă cam tem să-l învăț și știu de ce, e un joc de strategie și asta-i pericolul, o să-mi fută creierul definitiv și mie și celor care vor juca cu mine.

am învățat să joc bilot la academie și am început să joc destul de bine, doar că mă enervam când pierdeam și începeam să fac șmecherii pentru a câștiga. unele reușesc, mai ales că mă pricep un pic la asta. au vrut să mă învețe să joc seca și poker, dar părinții mi-au interzis categoric, mama a zis că-mi taie degetele dacă află că joc cărți, am boala asta de la tata, un foarte bun și curios jucător de șah, dame și cărți.  îmi iubesc și respect părinții și de aia evit jocurile de cărți și refuz să mă învăț.

mai am o sumedenie de vicii pe care le-am gustat până la 27 și despre care nu vreau să scriu. nu vi le recomand și nu vreau să fac publicitate. am auzit odată că la 27 se deschide al 3-lea ochi și că e etapa finală de maturizare, următorul pas e la 33 când se pune punct pe tot și se fac ultimile lucrări de finisare, dar caracterul bărbatului se formează până la 27, așa am auzit, așa vă spun și vouă. poate n-am dreptate, dar puțin mă interesează asta. important e că nu mai vreau să fac lumea mai bună sau să schimb ceva, vreau să mă fac mai bun pe mine și să schimb ce se poate schimba, restul să-și vadă de treaba lor și să schimbe în ei dacă vor și dacă au curaj și tupeu. fiecare cu viața și moartea lui.

sunt predispus spre consumul de droguri și de tot ce crează dependență, de aia evit mulți prieteni și mulțimea, de aia evit localurile și petrecerile, pentru că am sufletul ăla de slavon din textele lui Gorkii, dacă o fac, o fac până mi se termină aerul în plămâni, se aude un poc-poc acolo în cap și gata, ușa-i închisă, sau deschisă.  sunt slab de caracter, sau de înger ))), dar oricum nu mă las, caut altceva în ce să bag asta și, spre marea mea fericire, am găsit alt drog.

ador să stau gol lângă o femeie frumoasă goală, pot face asta zile întregi, îmi place să fac sex și chiar și laba, dacă-i cazul, la fel de tare cum îmi place să gătesc. am descoperit că-mi place să gătesc, ador să fac treaba asta la fel de tare cum îmi place să joc, iar când joc am orgasm interior, pentru că ador să fur energie de la oamenii care mă urmăresc și pentru că devin altcineva, cineva mai puternic. sunt sigur că n-ați înțeles nici un căcat din toată această polifonie de idei, de aia lăsați-mă să vă zic ce înseamnă hrișca asta.

îmi place să-mi odihnesc capul, care gândește prea mult, de aia îmi place să fac munci mecanice și care cer un automatism și funcția unor facultăți pe care nu le folosesc prea des, îmi place să spăl hainele cu mâna, să muncesc pământul, să gătesc, să mă fut, să cânt și să joc, să stau în apă și să merg pe jos. toate aceste mișcări și funcții mă odihnesc, e un fel de zen pentru mine. pot ajunge la nirvana făcând ceva care mă face să nu mă mai gândesc la nimic decât acel ceva pe care-l fac, până las mânile și picioarele și memoria mușchilor să facă ceea ce știe, iar eu să stau gol, ca un pahar pe masa maestrului, să torn în mine lumină și să nu mă gândesc la absolut nimic, e nemaipomenit de frumos să nu gândești.

omul a zis că gândește deci există, avea dreptate, dar pentru a fi fericit trebuie să nu gândești deloc, gânditul îți fute nervii, oamenii care gândesc nu vor simți și nu vor ști ce-i aia fericire sinceră și simplă niciodată.

îmi place să gătesc pentru că nu există mai mult nimic decât ceea ce fac și omul pentru care fac asta, fie vorba de mine sau de ea sau de ei. pentru a fi fericit e nevoie de doi și nici un gând între.

fericirea pentru mine e pe scenă, în pat și la bucătărie. restul e gesturi și ponturi și mofturi. restul e proiecte și dezamăgiri și nervi. restul e bani și așteptări și curve. restul e viața care vrea și ea să facă ceva cu tine, ceva vulgar și meschin.

pentru restul contează mai mult gestul. pentru mine gustul.

P.S: nu-ți fie frică să experimentezi, bărbații sunt cei mai buni bucătari pentru că au spiritul vânătorului în codul ADN, pentru că simt și au imaginație, pentru că fac asta din principii exclusiv egoiste, bărbatul își iubește burta și tot ce pune acolo, pentru că bucătăria e câmpul de luptă a vânătorului urban și pentru că un bătrbat adevărat trebuie să-și hrănească femeia pentru a putea să-i facă urmași sănătoși și să aibă puteri să-l îngrijească, dar și pentru că femeile gătesc rutinar și plictisit, au prea multe secole în care au făcut numai asta. nu cred că femeile iubesc doar cu urechile, cred că iubesc cu burta și vaginul.

pace.

Standard

Lasă un răspuns

