căsătorie dulce melancolie

cîteva săptămîni în urmă mă urmărea insistent un vis în care apărea o femeie căsătorită din prietenii mei de pe facebook într-o lumină inpardonabilă pentru poziția ei. dar și pentru a mea tot. un fel de vis din ăla erotic. nu știu cum și de ce a apărut ea acolo, dar se pare că a stat un pic. m-am gîndit la femeile căsătorite și la bărbații căsătoriți și la toată treaba asta, mai ales că și ai mei voiau să divorțeze, dar mama s-a răzgîndit, într-un final.  undeva moare ceva și vine plictiseala, rutina, nervii, indiferența, libido scăzut sau chiar invizibil, o sumedenie de cururi prin preajmă la care te holbezi chiar cu soția la braț, și multe alte nebunii care ne trec prin cap și de îndepărtează de aleasa(ul) căruia i-am promis ceva în biserică. am și plătit o sumă bunicică pe asta.

m-am gîndit cum ar putea fi salvate aceste relații, sutele de relații care au început din dragoste și s-au terminat cu atîta ură, m-am gîndit și mi-a venit o idee. știi că relațiile dintre bărbat și femeie mor din pricina sexului, (e întodeauna libidoul la mijloc), mai bine zis din lipsa lui, oamenii se plictisesc să fută aceeași carne, să simtă același miros, să vadă aceleași alunițe și coșuri, mai ales că puțini sunt cei care își păstrează vitalitatea și mirosul și corpul într-o formă bună chiar și peste ani, de aia e normal ca la un moment dat să moară ceva între voi, asta dacă nu invsestiți în relație și din alte perspective, despre care voi vorbi altădată.  acum uite ce idee năstrușnică mi-a venit mie: ce-ar fi dacă o zi pe lună ai face orice-ți place? vrei să te fuți sportiv sau animalic cu un tip, îi scrii. vă vedeți, țineți cont de metodele contraceptive, o faceți fiind în înțelegere că e doar așa un fel de a face gimnastică sau alergări, faci cîteva partide și te întorci acasă, partenerul tot asta face și sunteți ok ambii, fără gelozie și mofturi, știu că sună SF și foarte complicat, dar hai să trecem ușor în registru ce-ar fi păcat și ce nu.

o zi-două-trei pe lună te fuți cu cine suni sau cine te sună.

în primul rînd asta ar arăta cît e de tare relația voastră, dacă poți să faci asta fără să-l bagi în cap pe omul cu care tocmai ai rezolvat integrama, că din cap vin toate, atunci relația cu partenerul tău e încă vie.

asta ți-ar deschide un pic mintea și te-ar scuti de o duzină de frustrări pe care ți le bagă societatea cu toate clișeele ei de conduită.

ar verifica un pic și condiția ta fizică, poți să privești asta ca pe un sport, ca și cum ai merge la fitness, poți să ai un partener și gata, nu vorbesc de amant(a), pe mine mă stresează și mă irită chestiile cu amante și toată treaba cu ascunsu telefoanelor și datelor, eu mă refer la ceva foarte deshis, un soi de înțelegere pe care ambii o știu, ca un contract.

poate vi se pare o aberație, dar e loc și de ea în lumea asta. totuși vă recomand să vă gîndiți, se poate chiar face un club, poți, dacă vrei, să ai o mască, chestii de genu se fac în lume, am văzut și un film, doar că eu nu vorbesc de loje și tîmpenii masonice, eu zic de futai dragii mei, futai care ar întări relația și oasele.

nu sunt medic și nu prescriu recete, sunt bărbat și mă gîndesc la fete )))).

tot pomenim des că generațiile care vin sunt mai deschise, deși v-aș spune că nui deloc așa, oamenii tot blocați la același nivel rămân, doar presupunerea și predispoziția rămâne. acum hai să facem un exercițiu și să vedem cît de free suntem cu toții, ia zi ai fi în stare să-ți lași partenerul futut de cineva înafară de tine? e un exercițiu dur, m-am gîndit și eu la asta și răspunsul e că dacă asta ar ajuta cumva și dacă simțim ambii că e pentru noi un pas, aș încerca să bag asta în relație.

pentru mine a înșela înseamnă a băga pe altcineva în cap în locul în care trona doar ea. pentru mine a înșela e atunci cînd masturbezi și ai în minte altă femeie decît a ta, pentru mine a înșela înseamnă a spune minciuni iubitei și a ascunde mesajele, pentru mine a înșela nu e un sex pasager pe la odihnă ci numărul altei femei în lista de contacte și ca număr favorit. eu nu sunt genul gelos de aia scriu așa tîmpenii, totuși ce-ai face tu? ce-aș face eu? ce-am face noi?

gîndește-te și vezi pînă unde și cît de adîncă-i dragostea ta. salvează căsătoria și tu cumva, pentru că se duc ușor și vin greu înapoi.

pace.

Standard

Lasă un răspuns

