scrisoare de dragoste

scoate-mă din asta. a trecut atîta timp și am făcut atîtea lucruri urîte și inutile. scoate-mă din mocirla asta, nu sunt un om rău și n-am fost niciodată, sunt fecioară și asta cam dă bătăi de cap, dar rău n-am fost niciodată și nu cred că voi fi, ajută-mă.

umple mintea mea și timpul meu cu micile tale tragedii, aceeași oameni și aceleași locuri m-au plictisit îngrozitor. probabil ai auzit atîtea tîmpenii despre mine, fetele cu care am flirtat inutil și care mi-au mîncat timpul prețios, timp pe care l-aș fi petrecut căutîndu-te pe tine, ți-au zis probabil diferite adevăruri despre mine, te-au speriat cu balauri și fluturi morți, dar oamenii atît de rar zic lucruri frumoase unii despre alții, nu vreau să-ți schimb ceva sau să-ți promit, vreau să ne cunoaștem și să ne regăsim odată. e greu să alegi oamenii potriviți într-o lume nepotrivită.

mi-aș tăia unghiile și aș face mai mult sport pentru tine. aș găti mai des și n-aș vorbi niciodată despre fostele mele, aș încerca să mai găsesc un post de muncă și aș filma mai des, aș deveni mai muncitor și mai interesant, aș consuma mai puțin viciile și aș vorbi mai rar, aș face lucruri frumoase pentru tine, aș face ceva util dacă m-ai alege pe mine din sutele de candidați nereușiți.

cîte aș face cu așa o femeie. dacă m-ar iubi o femeie ca tine aș reuși să fac ceea ce n-au făcut alții pînă la mine, te-aș face cea mai mîndră femeie din lume, mîndră pentru un bărbat care reușește să răzbată printre ghețarii oceanului rutinei zilnice. dacă o femeie ca tine ar alege un ins suspect cum sunt eu aș opri nourii și aș vorbi cu fiecare pasăre în parte, ne-ar cînta cîntece de dragoste și aș munci mult ca să te adug la orgasm și să te iubesc adînc și complicat, așa cum numai nebunii pot iubi, n-aș dormi decît dacă-mi dai voie să fac asta, aș veghea la căpătîiul tău noapte de noapte ca un paznic, de gardă pentru visele tale.

cît de dor mi-i de momentele în care poți pune capul pe umărul cuiva care-ți va șopti că totul va fi bine. o frază clișeu, dar din gura ta ar suna ca un cîntec de nina simone.  vreau să mă trezesc lîngă tine și să-ți aduc băutura ta preferată-n pat, să vorbim prostii și să mergem la mare împreună, să fugim de la întîlnirile cu colegii și să ne închidem în casă, să mergem la petreceri și să dansăm pînă cădem peste mese, să rîdem în transportul public și să urlăm la meciurile care nu ne interesează. să fim ca două personaje evadate dintr-un roman european. să simt respirația ta și să-mi accelerez ritmul cardiac de fiecare dată cînd mâna ta mă atinge.

în orașul ăsta sunt atîtea femei frumoase și pare complicat să te hotărăști, dar sunt zile în care înțelegi că nu poți fugi de tine, iar tu vrei ceva mai mult decît să te uiți la femeile frumoase care dispar după colțurile arhitecturii. pînă la urmă frumusețea e un argument care nu ține, e altceva acolo, altceva ce prinde mai mult, acest altceva care-i atît de mult în tine. tu ești altceva.

nu pot scri scrisori de dragoste, n-am făcut asta din școală, mai ales scrisori care ar topi inima unei femei care nu mă place sau nu-i sigură dacă m-ar place, dar încercarea vină n-are, vorba aia.

nu promit că voi deveni peste noapte un altcineva mai bun, dar m-am plictisit să-mi consum timpul așteptîndu-te, vreau să-mi dai măcar un semn, restul depind de mine, dar măcar un semn să știu că m-ai ales, e atît de dură așteptarea asta.

mă consum prea mult pe nimicuri care nu țin, asta faci și tu, de ce nu ne-am consuma împreună pe ceva ce poate deveni o mașinărie de tocat vise transformîndu-le în realitate?

scoate-mă din asta. te vreau. al tău străin și parazit proletar angajat să-ți mențină fericirea pe linia de plutire te anunță că rămîne fidel și așteaptă răspunsul la scrisoarea asta. măcar un cuvînt. oricare ar fi el, sinceritatea e arma cu care putem doborî avioanele minciunii din zbor.

pace. aștept. încă.

 

 

 

 

Standard

Un gând despre „scrisoare de dragoste

  1. Aza zice:

    Si zici ca nu poti scri scrisori de dragoste, insa cu asa rinduri vei topi multe inimi,, mai mult ca precis!
    Scrii frumos, bafta.

Lasă un răspuns

