Micul Psih. –– 26.

 

–– din articolul precedent

azi au cîntat niște băieți și o fată din România. nu mai țin minte cum îi cheamă, nimic special, ceea ce a fost special a fost la început. în deschidere au cîntat cei din LabbaTrissta și vocalistul lor care-mi place mie mult, un tip chiar dus rău. n-are voce și nici prea mult nu cîntă, dar are o energie și e atît de viu în scenă încît n-ai cum să-ți desclei ochii de la el. vorbesc ca un pederast. e un tip ok. au început să facă scandal pe scenă și eu n-am vrut să mă bag, deși ai mei insistau, dar le-am explicat că așa-i muzica asta, fără țipete nu merge. 

lumea sărea și urla și cădea pe jos și a fost nevoie să ogoim pe cîțiva. unii chiar au vrut să fie agresivi, dar verișorul meu, care visează să bată pe cineva în fiecare zi, a pus mîina pe ei la timp. unu chiar a luat două palme biblice. știi momentul cînd dai un obraz și iei pe altul? am văzut cîteva femei tare frumoase și cîteva care se pupau grav acolo, n-am treabă cu lesbi și alte minorități, dar mi se pare grețos uneori. femeile au luat-o razna de tot. prea multă libertate dăunează grav sănătății morale!

faza asta cu eurovision și clovnul ăla mascat și machiat a pus pe jar toată lumea. concita sau cum îl mai cheamă? treaba lui, dar mă irită faptul că-și șterg picioarele de valorile general umane, care aparțin tuturor. eu înțeleg tot, dar vreau și eu să mă uit la televizor și să nu văd sînge, bărbați cu pizdă sau pizde cu barbă și alte meditații mediocre. vreau pace în ukraina și pe Putin la cimtir la doina, vreau să fim oameni, dar se pare că oameni nu mai avem cum să fim, prea multe s-au dus pe apa sîmbetei. oameni betegi!

eram cît pe ce să agaț o tipă beată și să-i dau să sugă un pic, dar m-au deranjat colegii invidioși. am lăsat treaba de la sine și am terminat și seara asta nebună. un taxi și acasă. Maria dormea. pe net aveam un mesaj de la Alla, care vrea să ne mai vedem, femeile întodeauna te vor după ce le trimiți în Pula la odihnă, n-aveam chef de ea, i-am răspuns ceva aiurea și am închis boala asta de laptop.

era dimineața, afară era liniște și luminile orașului parcă te chemau. am ieșit la balcon, nu mă lua somnul de data asta. mi-am stricat graficul cu toată munca asta, acum dorm ziua mai mult, iar noaptea nu prea pot dormi deloc, mai ales după concerte, am încă cîteva ore țîuitul ăla interminabil. poți înebuni ușor fiind paznic sau facecontrol sau cum se ma cheama asta. toți suntem nebuni în lumea asta ne bună de nimic.

am ieșit la balcon să fumez și mă uitam peste case și în geamurile stinse și mă gîndeam la lumea care doarme sau nu doarme deloc. oameni care-și pierd viața cu nimicuri, copaci, case, copii, căcat, etc.  

eram pe valul meu care mă ducea la mal, adică la pat, cînd am auzit din întuneric un țipăt ca din gură de șarpe. era o voce de femeie care cerea ajutor. din pricina copacilor nu vedeam care-i treaba, dar auzeam ceva și m-am gîndit că se petrece ceva urît. am fluierat odată tare și apoi am auzit niște strigăte și înjurături.  femeia nu înceta și nimeni înafară de mine nu vedea asta. am luat papucii și bîta de metal din dulap de la ușă și am ieșit repede afară. am alergat pe scări și am ajuns afară în mai puțin de un minut. am văzut doi tipi care alergau și apoi am descoperit o fată, cam de 25 ani, cu fața în sînge și cu hainele rupte. era fără cunoștință, am încercat să-i fac niște mișcări, dar nu mă pricep la asta, trebuie sunată o ambulanță, dar telefonul e acasă. 

am vrut să o trezesc dar nimic. am căutat telefonul ei, dar se pare că nu-l mai avea. am luat-o în brațe și am cărat-o acasă la mine. tipa arăta destul de bine și chiar puteam să-i admir niște bucăți dezgolite. era fină și nobilă. am ajuns și am descoperit că nici cheia n-o am și că ușa-i închisă, am înjurat un pic și m-am trezit cu vecinul care a auzit gălăgie și a ieșit să mă prindă în flagrant cu o tipă aproape violată. tocmai a ieșit și sora și a rămas cu gura lipită de podea. am rugat s-o spele pe față, iar eu am sunat ambulanța. ambulanțele vin mai greu decît un taxi. tipa își revenise un pic după ce am stropit-o. încă era speriată, dar a înțeles că mai e o femeie gravidă alături și s-a calmat. oamenii au încredere în femeile gravide. am auzit ambulanța.

(va urma)

Standard

2 gânduri despre „Micul Psih. –– 26.

  1. eu nu am avut de a face cu o femeie muta asa ca m-a facut curioasa momentul cu tipatul ca din gura de sarpe. e posibil fiziologic asa ceva sau nu? nu gasesc pe google.

Lasă un răspuns

