Micul Psih. –– 25.

–- continuarea din articolele precedente (cu un salt în timp)

 

mama s-a bucurat cînd a aflat că va avea o nepoțică. am fost la medic și am aflat că Maria va avea o fiică. mama, ca toate mamele, a început să înjure bărbatul care i-a făcut fiicei una ca asta, dar am vorbit eu cu ea și s-a rezolvat ușor. pe vecinul ăla narcoman, dacă-l mai ține cineva minte, l-au găsit. l-am găsit miercuri seara mort în ogradă, avea capul spart. am sunat poliția eu. la înmormîntare n-a fost multă lume, ba chiar n-a fost nimeni, decît preotul și eu și încă cîțiva tipi pe care nu-i cunoșteam eu. părinții lui au plîns puțin și au uitat.

cu profesorul s-a rezolvat ușor, a mai vorbit odată cu Maria și gata. la poliție n-a fost. cu Ala treaba nu mai merge. ne-am văzut tot mai rar și mai rar pînă nu ne-am mai văzut deloc. ieri ne-am intersectat la o petrecere și n-am schimbat decît cîteva cuvinte. n-a mers treaba în pat, nu-mi plăcea cum miroase, adică mirosea bine, dar mie nu-mi plăcea, avea un fel de miros parcă de perete proaspăt văruit. nu i-am spus niciodată asta, doar am încetat să sar la ea cu mesaje.

între timp m-am concentrat mai mult pe sora mea și mi-am găsit o muncă. sunt în pază la un club de noapte. un fel de bunkăr plin de narcomani și alte bunătățuri, dar probleme încă n-am avut. m-a angajat un văr, care e și el angajat acolo, o gorilă pe care o băteam cînd era mai mică, acum a crescut o bucată de brad, dar tot prost a rămas. sunt acolo la toate petrecerile, mai mult în weekend, așa că am timp și de alte tîmpenii. vin fete multe și-mi pare rău că nu pot la muncă fute nimic, adică teoretic pot, dar șeful îmi stă pe coadă într-una.

într-o seară am văzut-o pe Melissa acolo, era cu un flăcău pletos, nu era fratele Allei, pe ăla l-au bătut grav niște fraieri și e în spital, a vrut să mă salute dar nu i-am acordat mare atenție. prea mult cheltui pe femei inutile, trebuie să încep să caut femei mai bune, m-am gîndit eu așa într-o vineri seara.

sora mea are burta pînă-n pod. stă acasă mai mult. mama trimite bani mai des și zice că vine și ea degrabă. o așteptăm. cam asta s-a întîmplat între timp, n-am scris pentru că nu aveam timp de asta, nu aveam timp de jurnal, acum am revenit la graficul vechi și cred că voi continua să vă spun ce mai fac. am observat că face bine scrisul, e un fel de spovedanie, doar că n-ai nevoie de un popă să-ți mănînce timpul liber, mai ales că atunci cînd scrii devii mai deștept nu știu cum. 

bun. vă țin la curent. parazitul proletar a reapărut cu niște articole dure despre film, m-am uitat și mi-au plăcut și am aflat că și No Shagga revine degrabă. cam asta. fii pe fază. eu plec la muncă. azi avem un concert serios, vine cineva din românia și din altă țară.

(va urma)

Standard

Lasă un răspuns

