Micul Psih. –- 19.

–- din articolul precedem

m-am trezit sub răpăitul ploii pe acoperișele vecinilor. Maria a mers la ore. sper că proful ei va da dovadă de bărbăție și nu se va miorlăi ca o cutie de carton aruncată la gunoi. am stat un pic la geam și ca o pisică m-am uitat dincolo în căutarea altor pisici. nu era nimeni pe stradă, doar mașnile, bucățile astea de metal la care ținem atîta, stropeau pereții și alte mașini parcate neregulamentar. am găsit niște macaroane și cartofi prăjiți, îmi plac cartofii prășiți. am găsit un bilețel unde Maria îmi spuse că a vorbit cu mama și că mama e supărată că nu merg la ore. de unde știe? mamele astea știu tot. o să merg într-o zi, de fapt mă gîndesc să las studiile și să mă apuc de ceva mai bun, viața e prea scurtă pentru a mai reuși să stai și în clădirile alea moarte și pline de indivizi fără nici un viitor.

am alte planuri. grandioase. plouă. a început să plouă încă de dimineața devreme. urăsc glodul. am mîncat și am deschis rețeaua să văd ce mai fac oamenii și să postez vreo tîmpenie ca să știe că încă-s viu. lumea discuta cîștigul unui travestit la Eurovision și alte tîmpenii. Eurovision este un concurs prea politic ca să mai fie și interesant, dar uite că tipul ăsta l-a făcut interesant de data asta. băiatul a gîndit bine faza asta și a șocat toată lumea. dacă nu era transvestit n-avea nici o șansă. oamenii iubesc să bîrfească și să facă publicitate gunoiului, un artist n-are șanse să se promoveze decît dacă nu epatează cu ceva, cît mai mare-i tîmpenia pe care o faci cu atît mai mare-i și impactul pe care-l are. oamenilor le place să bea apa rămasă de la rufele spălate de alții și mass-media știe bine asta, pentru că tocmai ea spală rufele. nu mă bag în așa detalii pentru că nu cred că merită atîta atenție. acordăm prea multă atenție acestor glume și masoneriei. dacă nu i-am vorbi ar muri în cîteva zile, toți se țin vii atîta timp cît stau pe limba cuiva.

am băut un ceai i-am dat un mesaj acelei care apare acum în toate listele mele. era trecut de 1pm. m-am simțit obosit și m-am întins înapoi în pat. era o zi în care nu faci mare treabă decît că o petreci cu bine. mi-am amintit de Alla și m-am excitat. fata asta-i buna. mi-am amintit de prima partidă de sex. eram ambii virgini. m-am excitat atît de tare că-mi pocneau coșurile pe față. eram ambii goi. am pierdut cam 3 minute pînă am deschis sutienul și cînd am terminat cu sutienul s-a terminat și cheful, era prea moale ca să pot îmbrăca prezervativul. apoi am început iar să ne mozolim pînă am simțit mădularul suficient de pregătit pentru a se îmbrăca. am pus capac și m-am așezat pe margine. am stat încă un pic așa ambii, excitați și transpirați, apoi, cu greu, am intrat în ea și am simțit ceva moale și lipicios, de parcă am băgat degetele în dulceață de căpșune. asta a durat și apoi am dat din cur cum îmi imaginam că trebuie să dau, toată treaba a durat cam 2 minute. a fost penibil. m-am simțit ca un sac în care se bagă și sar la competiții. acum tipa-i căsătorită pe undeva prin state, iar eu am rămas să-mi caut păcatele aici acasă.

de fiecare dată cînd începem o relație ne gîndim că asta-i ultima. ploaia apasă ca un deget pe trăgaci, eu stau și mă uit la tigaia cu cartofi prăjiți și mă gîndesc la dragostea veșnică și la toate lucrurile pe care le facem în numele ei și în numele acelei partide de sex care ne va duce dincolo, vrem să atingem nirvana și tot ce atingem e butonul play ca să mai ascultăm un cîntec și gata. straniu să te prinzi meditînd. meditația coboară adînc în tine, ca într-un beci în care poți găsi orice, trebuie să fii atent pe ce calci atunci cînd intri în capul cuiva și cînd cineva intră în capul și în inima ta ca într-un dulap. mă gîndesc uneori prea mult. prea mult gîndit dăunează grav sănătății mentale. m-am așezat pe pat și am adormit.

(va urma)

Standard

Lasă un răspuns

