Micul Psih. capitolul 3.

urmarea articolului precedent.

capitolul 3.

pînă la 27 n-am fumat, n-am băut și n-am consumat alte chestii pentru că nu mă lăsa nici antrenorul, nici mama și nici rudele ei.  unicile mele droguri erau sexul și alergatul. îmi plăcea să mă fut și să fug. avînd astea două nu mai aveam nevoie de alte droguri.  eram ocupat doar cu agățatul și antrenamentele. eram cel mai bun alergator din grupa mea. am luat toate medaliile pe țară și trebuia să merg chiar și la Olimpiadă la Soci, dacă n-ar fi fost întîmplarea aia cu Viorel.

Viorel era iubitul surorei mele Maria. era  fiul antrenorului meu. s-au cunoscut pe stadion, sora mea venea să mă vadă la întreceri și i-a plăcut tipul, apoi a început să vină mai des la antrenamente, apoi Viorel mai des să se antreneze la noi și uite că eram aproape rudă cu antrenorul meu. aproape. dacă n-ar fi fost caracterul meu ca o petardă aprinsă.

s-au certat cu sora mea de la o pizdă într-un club și sperma antrenourului meu i-a dat cîteva peste față. apoi s-au împăcat și peste 2 săptămîni i-a dat un picior. cu piciorul în sora mea. ea voia să-l ierte, femeile îi iartă pentru că-s cam masochiste și pentru că speră că bărbatul o să se schimbe de dragul ei. eu, fiind bărbat, aveam altă părere. cel care te fute miercuri o va face și vineri, oamenii nu se schimbă spre bine decît dacă au cancer sau sida.

m-am enervat în așa hal că l-am așteptat antilopa aia de Viorel după ore și l-am bătut pînă mi-am rupt piciorul și asta m-a enervat în așa hal că i-am bătut și prietenii, iar la cei care n-am ajuns cu pumnul am ajuns cu pietre. am stat în spital 4 săptămîni. am citit o grămadă de cărți și am început să călătoresc aiurea ca o rîmă. mintea mea din plictiseală a găsit alte ocupații, am început să citesc și să scriu poezii din alea pe care le ascunzi sub cearșaf. am început să beau și să fumez, m-am gîndit că am 27, vîrsta la care rockerii buni deja mor, așa că am lăsat viciile să mă înghită ca aluatul și cîteva luni am zburat prin găuri negre, sora mea și colega ei de banca, cu care am flirtat un pic, m-au scos din bășina aia. cu tipa n-a mers treaba pentru că nu-mi plăcea în pat, era ca o păpușă de cristal și în viață și în pat. parcă te frecai de o rădăcină de copac. i-am zis că m-am îndrăgostit de alta și ne-am mulțumit cu o palmă și lipsa ei din viața surorei mele pe de o parte și, o ceartă bună și liniște între mine și sora mea. n-am mai vorbit de atunci, mi-am frecat viața și cariera pentru ea și, sfînta Maria, s-a supărat din cauza unei găini care i-ar fi furat iubitul peste ceva timp. am salvat-o de două ori la rînd și ea își face mîncare doar ei. egoistă ca și celelalte femei, dar o iert, un bărbat nu caută logică și înțelegere de la o femeie, n-are rost să cauți ceva ce n-ai pus.

grădina zoologică avea gătit un cui din muguri cleioși. am auzit de păcatul ăsta, dar n-am fumat niciodată.  nici nu pot spune că țigări fumam prea des, doar așa cînd mai luam cîte două-trei palme în falcă cu martini sau vermouth sau alte băuturi de care am auzit în filme și am mai citit prin cărți. îmi plăcea să beau băutura din cartea pe care o citeam, așa am început să beau tot mai des și mai des, însă alcoolic nu eram încă.

m-au întrebat dacă am mai fumat așa ceva și i-am mințit. sincer să fiu îmi era rușine să zic că la 27 n-am pus gram pe plămîni. așa că i-am mințit și ei au început să laude marfa și eu am făcut fața unui om care știe ce-i aia viață și ei i-au dat foc după ce i-au făcut un blowjob.  a ajuns rîndul meu și eu, cu fața mea de cunoscător, am analizat situația și am băgat racheta în grotă. am simțit gustul cartonului și am tras odată tare, ca un sniper pe maidan, apoi fumul a venit ca sîngele în filmul ăla de Kubrick, am simțit cum îmi taie toate organele, am simțit o durere apăsătoare și am scuipat fumul urmat de o tusă tuberculoasă. animalele au rîs și au continat parada. a doua oară eram deja mai pregătit, mi-au zis să termin treaba și eu, ca un killer, am hotărît să nu las amprente, am bătut cuiul pînă la rădăcină.  mă simțeam colorat. am mers la mașină și am urcat cu tipii care au zis că mergem să căutăm carne pentru un sandwich cu patul. geamănul era singur acasă. știam unde stă. era în afara orașului, era într-o suburbie, Ghidighici, dar nu unde-i iazul, ci peste deal. acolo unde-i iazul e Vatra.

băieții făceau glume pe seama panourilor din oraș. au zis că mergem la un club și pe urmă mergem acasă. la club îi aștepta cineva, niște fete frumoase, luam fetele, bem cîte un ceva pînă fetele ajung la condiția necesară și ne mișcăm, ăsta era planul, dar eu nu eram atent la plan, eram atent la mine. parcă s-a spart un dig acolo adîng și nicidecum nu puteam opri apa. era o lupta pe viață și pe moarte în mintea mea.

am simțit cum îmi vibrează ceva în buzunar. un sms de la ea: unde sînt? peste două ore. sigur ceasurile noastre nu merg în aceeași direcție. în cur. am vrut să-i spun multe, dar m-am mulțumit să-i spun că: mă simt rău și mai vorbim noi.

orașul arăta ca un ghetto. eu mă simțeam ca un chelner care a vărsat cafeaua jos. am început să mă agit ca o cola lîngă pepsi, am recunoscut strada și am înțeles că reveneam de unde am fugit. viață în cercuri. ce înseamnă un oraș mic. voiam să refuz, dar limba nu mai asculta mesajele trimise de creier. urăsc drogul. o urăsc. poate nu-i aici. poate a plecat. și dacă mai e? sukableadi.

am parcat. tipele alea s-au înmulțit însă taxiștii n-au lăsat decît cauciuc ars în urma lor, se pare că femeile cîștigă teren în războiul ăsta.  băieții au intrat. muzica încă răsuna și în ciuda orei, era 3 dimineața, se pare că lume era mai multă decît două ore în urmă. ies noaptea ca vampirii. cei 3 au intrat și m-au chemat după ei. am zis că vin în cîteva minute. așteptam un semn. Doamne și fete ca ea.

(va urma)

 

 

 

Standard

Un gând despre „Micul Psih. capitolul 3.

Lasă un răspuns

