calugarita super sexy si cei drepti.

nimic mai intolerant decit religia. daca Isus ar fi vazut pina unde au putut sa duca fariseii filosofia lui si cum au folosit biblia cred ca s-ar fi rastignit singur dupa ce si-ar fi taiat limba. tot mai des cazuri cu preoti pedofili, homosexuali, afaceristi, curvari, alcoolici, labagii si mirlani. atit de mult ne-au manipulat cu treaba asta ca nimeni nu-si mai pune intrebarea de ce sa platesti la biserica bani enormi pentru ceva ce trebuie sa vina de la sine, pentru ca Isus si prorocii au vorbit despre altruism, iertare, bunatate si alte chestii, n-au vorbit despre bani si ierarhii mai dure decit in clanurile mafiote. 

bun, daca as fi un ateu ar fi usor, mi-as gasi motive si argumente contra si as sta in spatele frumosului Lucifer as bolmoji ceva neclar si as da cu piciorul in spiritualitatea religiilor si toate astea, dar eu cred in Dumnezeu, cred, am crezut si voi crede in continuare. nu vorbesc ca un ateu sau un sceptic, tocmai vorbesc ca un om care crede cu tot sufletul intr-o forta supranaturala care ma ghideaza, iar forta asta nu e una diavoleasca, asa imi place mie sa cred.  ce sa fac daca vad in fiecare zi oameni in robe si cu barba sau cu chipiu rosu, oameni care vorbesc de dumnezeu dar ii bruscheaza pe oameni, ii injura, ii bat, se cearta, stau in localuri glam cu curve si beau bautura scumpa, fut minore si au masini mai scumpe decit are presedintele, ce pot sa cred eu care vede atei in costum si calmi cu case mici si masini vechi si apoi vede preoti linga tancuri spunindu-le militarilor sa-si apere cu varsare de singe ortodoxia lor, ce pot intelege eu, un muritor (ca toti in lumea asta)?

acum a aparut o calugarita catolica super sexy cu o voce de milioane care a spart gura tirgului si cineva a intrebat pe facebook daca s-ar intimpla asta in moldova cu o maica ce s-ar intimpla, s-ar intimpla ceva simplu, ortodoxsii o vor ucide cu pietre pentru ca-i posedata, asa ar zice Vladimirii si asa ar face lumea, ca de, Dumnezeu e sus, dar popa e la poarta. 

ce cred eu? eu cred ca Dumnzeu imi este un prieten, un prieten de la care pot imprumuta, cu care pot vorbi, care ma cearta si ma iarta, un prieten care-mi asculta rugaciunile si care ma lasa sa-mi aleg singur calea, Dumnezeul meu nu-mi cere bani, nu vinde petrol si nu e dictator, Dumnezeul meu ma iubeste, de aia nu-mi cer voie de la el cind ma indragostesc sau cind fac vreo gafa, are el alte griji pe cap. daca vreau sa dansez si sa ma simt bine, sa fiu fericit si sa urlu, sa cind asa cum fac afroamericanii si cum a facut calugarita aia catolica la vocea italiei, atunci nu vad de ce ar fi asta pacat, chiar nu vad nici un pacat in asta. oamenii s-au tripat pe treaba asta cu pacatele, religia a mai inventat pacate ca sa ne poata controla mult mai usor, cit mai multe pacate cu atit mai des la spovedanie, bani si sauna pentru parinte (ca el iarta tot) si afaceri cu batranii catolici si musulmani (care inca mai arunca cu pietre in femei apropo) despre regulele islamului mi-e si frica sa vorbesc, asta mi se pare prima in lista intolerantii urmata de ortodoxsi si catolici si deja de restu. iar ceea ce numiti secte nu-s decit niste oameni care au auzit si au inteles altfel biblia care-i cartea tutror si fiecare o intelege cum poate, n-are de ce sa-i ucidem pe unii care n-au vazut in cartea sfinta ce am vazut noi si, la urma urmei, de unde p*** stii tu ca ceea ce-ai inteles e corect si adevarat?  cine esti tu sa hotarasti ce e bine si ce nu? 

eu nu sar in apararea nimanui, eu vreau sa spun ca treaba asta cu Dumnezeu si ponegrirea lui nu face bine nimanui, mai ales tripatilor pe religie care din cauza zombarii mai dure decit a TV-ului nu mai vad nimic mai departe de crucea enorma de la pieptul unui nene trecut de prima tinerete. 

hai sa fim mai toleranti un pic. asta eu, parazitul proletar, cel mai intolerant blog ever va spun. 

pace.

Standard

Lasă un răspuns

