pentru doamna Elena Neaga (doamna eu va apar)

stiu ca-i cam tirziu, toti au uitat de asta, dar eu vreau sa-i iau apararea doamnei care si-a postat niste poze din casa ei, doamna elena neaga, adjunct de procuror, deja ex-adjunct. sa fie sanatoasa mass-media au descoperit un adevarat beci de viespii, au ucis rechinul, au facut tara mai buna, au miscat muntii, au supt dodonul cu totii.

o femeie care toata viata a trait in gunoi, a mincat gunoi, a iubit gunoi, a crescut gunoi, a muncit si n-a dormit noptile ca sa-si faca un wc enorm, o butaforie, o casa enorma doar ca sa-si acopere saracia spirituala si sa le stearga nasul proastelor care glumeau pe seama ei. orice moldovean care ar prinde la bani ar face kitsch, pentru ca noi asa gindim, toate tipele care scriu pentru ziar si fac alte maruntisuri, toti insii care freaca menta pe facebook, toti voi aveti acelasi kitsch in viata, in felul vostru, iar daca ati cistiga niste bani sau ati ajunge in conducere ati face la fel, absolut toti, macar nu futeti capul.

moldovanul este rob, asa a fost dintodeauna, noi suntem cureaua la burta lor, jumate de corp e rusia si jumate e america, noi ne-am carat cacatul in saci toata viata, iar daca cineva din noi ajunge sa cistige primul lucru care-l face isi ia o masina, isi face o casa, isi cumpara un telefon cu mar si incepe sa se laude, asa suntem noi, o natie de robi, ca minoritatie in toata lumea, ca afroamericanii in sua, ca tiganii in lume, asa suntem si n-avem cum sa scapam de asta urmatoarele 3 generatii. am descoperit un pestisor si ne-am facut cu totii judecatori, dar voi nu va imaginati cum traiesc altii, ce are tipa asta-i par pubian, ce-i care chiar va fura banii n-au cont odnoklasniki, in schimb au pagina pe facebook.

vina la mine cu o piva – asa incepe orice si asa se termina. nu facem nimic degeaba, dar chiar si asa facem de mintuiala, asta se vede si in stirile pe care le faceti, 4 zile s-a vorbit de tipa asta si de sotul ei, mai moldovean decit moldoveanul, ca si gradinarul ala cu 25 de masini si un fiu idiot, au prins oamenii la paduchi, dar minte n-au de unde.

nu rideti de ei ca de voi rideti, ei sunt cuvintul care scrie la noi in buletin – moldovean. asta suntem noi.

imi pare rau de femeia asta, pentru ca-i nefericita. imi pare rau ca-i nefericita si de sotul ei imi pare rau, ca n-are de unde sa stie ca banii pot fi investiti si in calatorii nu doar in case si masini. asta e, n-au de unde sti ca-n lume mai sunt si alte sate, nu doar straseni. imi pare rau ca au demis-o, cei care vor fura dupa ea o vor face mai atent. imi pare rau ca suntem o natiune de idioti intoleranti si de birfitori, imi pare rau si de mine ca ajung sa scriu uneori niste articole de doi bani, dar eu n-o fac pentru ziare la care se cistiga bani, eu scriu degeaba.

eu n-am nimic si mi-e usor sa zic, dar imi pastrez dreptul sa-i apar pe acesti nefericiti si sa va trimit in putin pe toti care i-ati criticat.

Standard

Lasă un răspuns

