weekend nou (in primavara cu piciorul … )

un weekend. un weekend inceput intr-o companie mai mult decit placuta. prieteni. street session. rap. batai. rime. absurd. rom. spalatorie.  baut mult. foarte mult. relativ foarte mult. ajuns acasa spre dimineata. intilnit primavara. adormit linga Melissa. elicoptere. vise. somn.  dimineata am strins lucrurile, le-am mutat locul, am discutat cu sefu. m-a petrecut pina-n prag. ne-am privit. eu pe EA mai mult. sau EA pe mine. am urcat in masina. gata. am  adulmecat locul nou. am putut. am mers la teatru cu cineva. o piesa.

prezentarea schiţei de spectacol „Urâtul” de Marius von Mayenburg la Teatrul „Eugene Ionesco” (Sala Studio „Cântăreaţa cheală”).  regia germana. Andreas Merz. interesant. schitat. gindit. fals. disonante. apoi iar clar si usor. comedie satirica. schimbare la fata. actorii moldoveni au lucrat 16 ore ca sa scoata ceva interesant si frica mi-i ca vor lucra de doua ori cit 16 zile si nu vor scoate ceva mai bun, dar sa speram ca frica mea n-are argumente.  deocamdata.

textu mi s-a parut clar. nu l-as repovesti pentru ca era jucat crud, iar eu n-am citit textul. in jocul crud (cind zic *crud nu ma refer la o forma primitiva a teatrului, ci doar la o schita in creion fara chipuri clare si cu accente gresite) lipsit de claritatea tempoului si a ritmului, e comlicat sa sai cu argumente pro sau contra, mai ales ca stii cum lucreaza mecanismul, iar mecanismul moldovenilor e diferit de cel german, n-ai argumente si speri ca ti le vor aduce, fie pro, fie contra. vrei pro.

iesit din teatru si mers prin ploaie cu cineva. mahmur. zimbete. certuri scurte. oameni grabiti. picaturi de apa. ceata. iaz. emotii. vorbe. ceata. troleu. nimic. casa noua. Melissa cu motanul casei. ea nobla, el taran. il tine la distanta. il educa. il lasa. joaca. trec prietenii vecinilor. printre ei amintiri. fete cunoscute. unii buni. altii tot, dar in felul lor. elicomteper. caldare. baie. pat nou. texte. glume. muzica. nervi. fum. pace. facebook. viata. pat nou. somn. greu. usor. greu. dor. pisica-n vis. pe palma mea. nu. dimineata. mancat. dus. oameni. doi. sfinta treime. el, ea, eu, ei. teatru.

AMTAP. amintiri. ambitii. vise. poze. oameni. timp. ea. intrat. ”Little Friday” după Katalin Thuroczy. Un spectacol de Veaceslav Sambriș. Machiaj, Costume: Emilian Crețu. Coordonator Artistic al cursului : Vlad Ciobanu, Șef Catedră Actorie. dupa o ora a inceput sa ma doara capul de la prea multa galagie. au strigat, au urlat, au zbierat, au racnit, au cintat toti. scenografie 10. gust. in text nu se prea intimpla mare lucru, adica se intimpla mare lucru, dar nu toti actorii intelegeau asta. mizanscene 10. imi place Sambris. are noutati. imi plac postasii. postasii bat intodeauna de doua ori. odata cind vin si odata cind pleaca. machiaj 9. Emilian simte. uneori intrece masura pudrei si unor ustensile, dar simte indubitabil. asa am crezut eu, din unchiul in care ma aflam. fortat, prea fortat. Ina, preferata mea colega, intodeauna vie, in viata, in scena, in nervi, in tot. nu-i prea dau roluri care ar deschide alta latura, din pacate. Pavel aproape femeie. Alina Mihailevschi sau Roscata din spectacol e cel mai bun ce-am vazut eu ultimii ani in materie de actrite capabile sa-si deschida paleta si sa scoata culori. are multe. restu fortat. prea vizibil. aproape toti. fara Pavel. a! mai era si concurentul de la Orange. frumos si sigur. speranta. desi nu cred c-are caracterul necesar. asta privit din unchiul in care ma aflam. prea lung si prea putin. mai multa simplitate si sinceritate actorilor si mai multe idei regizorilor.

iar iaz. alt timp. carne. catelusi. zimbete. emotii. nervi. nimic. acasa. noua. repetitie. muzica. nervi. depresie. razboi. putin. ukraina. razboi. eu n-am timp. servici. altii au. labbatrissta. balade. nervi. drum. o vorba cu cocosul rosu. alta vorba. acasa. muzica. voie buna. bucatarie. melissa. sfinta treime. facebook. wc. caldare. apa. ceai. wc. flori. cu muguri. muzica. ceai. facebook. parazitul proletar. ea. razboi. depresie. scriu. calculez. rusi. putin. servici. somn. hai. pace.

Standard

Lasă un răspuns

