scrisori de dragobete.

scrisori de dragoste. cine n-a scris una.

am scris prima scrisoare de dragoste prin a 5-a unei fete care se iubea cu un tip din a 9-a, i-am pus scrisoarea in cartea de romana si ea mi-a intors scrisoarea inapoi a doua zi. asa am inceput cariera de poet ))).

scrisorile de dragoste au fost dintodeauna, sunt sigur ca si oamenii preistorici, acel homo sapiens, tot mazgalea ceva pe vreo bucata de blana sau pe pamant ca sa-i spuna ce simte femeiei din spatele pietrelor, deloc pretioase. au avut diferite modificari, dar au ramas la fel de valabile, sigur ca datorita marilor scriitori si dorintei lor de a-si expune dramele pentru noi, devoratorii de drame, aceste scrisori au devenit populare, adica a devenit popular sa-i scrii ce simti si sa astepti acel raspuns, pe vremuri asta dura mai mult decit pe facebook si, cred eu, tocmai asteptarea asta intarea relatia. era un fel de sex la distanta in care te mistui cu propria imaginatie. dragostea ne umple de clisee, suntem toti la fel cind iubim, asta-i enervant si plictisitor, dar e si frumos in egala masura.

toti am scris macar o poezie la viata noastra, nu? unii au ramas sa faca asta in continuare, altii au ales ceva mai bun, dar toti am scris macar odata, asta deja ne face la fel ))).

azi, datorita vitezei si tehnologiilor s-ar parea c-a disparut treaba asta cu scrisorile, dar nu-i asa, se scriu si azi epistole pe retelele de socializare, doar ca, din pacate, nu mai folosim atitea metafore fine, sau folosim niste trucuri furate de la altii, dar faptul ca scrim este indiscutabil. scrisorile vor trai atita cit va trai dragostea, cred eu.  mai ales dragostea neimpartasita si restul banalitatilor rutinei individuale. nu plinge, scrie o scrisoare altcuiva, scrie intr-una, cit mai multe scrisori cu atit mai multe sanse de raspuns, sa gasesti pe cineva care-i scriitor ca tine.

hai sa ne scrim scrisori si sa nu uitam ca oamenii pe care-i citam azi au facut acelasi lucru, asa ca nu-i o rusine sa-i dedici scrisori de dragoste.

desi scrisorile ar trebui sa ramana un lucru intim, doar intre cel care scrie si cel care citeste, asta le aduce farmec, multe scrisori au devenit populare dupa moartea scriitorilor, ceea ce mie mi se pare incorect, dar asta e, nu te pui cu editorii, insa acum cu tehnologiile moderne, putem scri si trimite si sterge de pe hard. )))

pace.

Standard

Un gând despre „scrisori de dragobete.

Lasă un răspuns

