ieri o femeie importanta din viata mea a primit o statuie rosie din lemn si un pachet pentru blogg-erul anului 2013.  FELICITARI si la mai mult, ii zic eu. ati inteles probabil ca am fost ieri la petrecera celor de la VIP Magazin. topul cu oamenii anului si restu chestiilor mai putin importante. VIP a mai facut si 10 ani. oricum treaba lor, eu nu-i citesc si nici nu cred ca ma vor lua la ei in revista vreodata.

am fost intr-un local mare si kitschos de pe la moldexpo. vreo 3 ani in urma am spalat podul acolo (lucram intr-o cantora care facea curat la boieri) si ieri, uite cum, am dughit cocktailuri sub podul pe care l-am spalat cindva. viata-i frumoasa, vorba unui narcoman.

mult patos si rochii din fete de masa. totusi, ce-am inteles eu, un om mic intr-o lume mare, despre evenimentul de ieri.

1. toti se lauda unii pe altii.

2. fostii presedinti sunt mai hipsteri decit Aristid-Cupcea. apar la toate evenimentele glam si o fac pe desteptii.

3. vladimir besleaga rupe.

4. toate tipele care prind la bani se vopsesc in  blond, asa inteleg ele glam-ul. toate-s ca puii din fermele KFC. daca esti businesslady trebuie, obligatoriu, sa fii blonda. sunt si unele care nu-s in trend, adica au alta culoare, dar nu-i padure fara uscaturi, vorba aia.

5. moldovenii nu pot tine discursuri. indiferent cine si din ce domeniu vine, spiritul oratoric nu-i ceva ce se poate impaca cu moldoveanul. el sa-si ia repede pachetelul si sa fuga. nu pot vorbi moldovenii, asta-i cam trist, cred eu.

6. oamenii cu bani se cred si intelectuali (desi deseori n-au treaba cu asta)  si nu scapa ocazia de a face vreo gluma pe seama poporului care-l hraneste, unii au uitat ca au muls vaca citiva ani in urma, iar asta nu-mi place mie la ciocoi si alte specii de boieri.

7. filat a aparut cu gonta si toti s-au holbat la perechea lor, cica,  tare frumoasa pereche. acolo erau perechi mai frumoase, dar cui ii trebuie pereche mai frumoasa, daca este gonta cu filat? arata ok impreuna, gonta chiar ii frumoasa femeie. si filat ii ok. politician ii cam verde.

8. unii refuza invitatiile.

9. barbatii poarta negru, dar negru ieftin, chiar daca au dat mult pe costume. nu stiu cum nu se pot imbraca bine moldovenii, n-au ei chestia asta in singe, probabil. au costume, pe unii chiar stau bine costumele, dar oricum arata ieftin, asta chiar incercam sa-mi explic de ce, dar, intr-un final, mi-am cautat de alcool in continuare.

9. alex calancea band cinta cu tot ce misca.

10. bogatii sunt bogati si saracii sunt saraci. saracii care devin bogati merita tot respectul, dar nu si consideratiunea.

11. oamenii simpli se vad de la o posta. oamenii simpli sunt frumosi. uriti sunt oamenii care nu vor sa para simpli.

12. pitipoancele, indiferent de statut, tot pitipoance raman. pitipoancele se iubesc cu cocalarii.

13. coafuri si rochii scumpe, dar atit de prost asortate. luci si buci. la unele se vedea lengeria si arata atit de stupid asta.  materialul din care-si fac rochii vedetele noastre arata ca un amestec dintre perdica din *casa mare si matase din aia tiganeasca.  nu stiu ce-i in capul lor si cind se va schimba asta, mai ales ca sunt oameni umblati, au mai fost si peste hotarele romaniei si tot se imbraca ca la nunta cind vin la o petrecere care se anunta a fi *cocktail party.

14. dresscode si tot tacamul niciodata respectat de catre moldoveni.

15. doar incapatinatele vorbesc in rusa.

o parere simpla si rapida. a fost ok ca nu s-a intins prea mult si ca beznitchi mai scotea cite o gluma care mai adauga viata scenariului.  destul de curatel si gustos a fost, ca sa nu se spuna ca doar critic.

omul anului trecut

Notă

4 gânduri despre „omul anului trecut

  1. Olesea zice:

    Crutaaaaaa!!!, Mi-a placut se vede ca esti moldovean veritabil daca tot ii intelegi atat de bine . Mie mi-a placut !!!

Lasă un răspuns

