despre cel mai serios popor de pe terra

urasc vremea de afara. simt cum imi intra prin nari in toate organele interioare. ma umple. simt cum mi se mureaza oasele si nervii mei usor, dar sigur, pocnesc sub picioarele trecatorilor. in asa zile fiecare maruntis ma poate muta de pe fix. imi poate sari siguranta, de aia, in asa zile, incerc sa ma gindesc la ceva frumos. ascult muzica, spun lucruri placute si, neaparat, ma gindesc ca degraba va fi soare. e frumos sa te amagesti, sa-ti spui: lasa, va fi bine!

de fiecare data cind deschid pagina si vreau sa incep sa scriu un text, ma gindesc ca, de data asta, voi scri unu frumos, unul de lauda adus conationalilor mei, ca sa nu se vorbeasca despre mine in termeni deloc patriotici. vreau, dar nu pot. nu pot pentru ca poporul, din care fac si eu parte, e cel mai serios popor din lume. amestecul asta de tarani moldoveni si tradatori rusi ma omoara.

fetele astea incordate si intodeauna nemultumite din transportul public. rusii intodeauna obositi si sesnibili la fiecare respiratie a ta, gata sa-ti faca observatie in orice secunda. moldovenii care urla in telefon, asa ca toata lumea sa stie ca el rezolva ceva, copii care intodeauna vor in brate, pitipoance de troleu si maxitaxi, care au intodeauna  3 sloiuri de machiaj si put ingrozitor a parfum din prasada, sau nu stiu care fruct acolo, ca pentru mine miros toate la fel, insi de pe la camine, care intodeauna rid tare si spera ca sunt interesanti si pentru ceilalti si, nu in ultimul rind, soferii, care viseaza sa stropeasca pe cineva, sau sa loveasca, sau sa injure, pentru ca daca are masina,  asta  inseamna,  ca a reusit in viata. toti intodeauna seriosi. toti suparati pe vecini si siguri pe sine.

e de ajuns cineva sa spuna un cuvint, sau sa faca o remarca si, le sare magalia tuturor. suntem un popor mindru, cum pula, avem atitea cu ce sa ne mindrim. de exemplu, noi inca praseam cind in lume deja de 100 de ani foloseau tractoare. dar nu despre asta vreau sa vorbim, fiecare din voi care a iesit macar odata din tara a observat ca ramanem in urma cu, cel putin, 50 de ani de restul lumii. nu ma refer aici la triburile din Africa si Noua Guinee, ma refer la Europa si America. pentru ca lor ne raportam, sau tindem sa ne raportam.

a zis Benciu un cacat demn de o fata de porc si, toti s-au suparat pe Cacarau de nu mai stiu cum sa se calmeze, au scris mai mult decit au scris despre 7 aprilie. cum pula sa ne supere pe noi, noi suntem Moldoveni, pe noi nimeni nu ne supara. oameni buni voua va lipseste autoironia si simtul umorului definitiv. asta-i penal, dragii mei, asta-i penal. acum Zadornov a facut o remarca la un post de radio, destul de corecta remarca, daca e sa ma intrebi, mai ales ca stiu ce fel de moldoveni ajung in Rusia si cum se comporta ei acolo, asa ca n-am cum sa ma supar pe el,  Mihail asta e un tip cu studii, stie el ce zice.

DRAGII MEI, CITITI VA ROG FRAZA ASTA SI REPETATI IN GIND DE CITEVA ORI: TREBUIE SA AM SIMTUL UMORULUI, TREBUIE SA FIU AUTOIRONIC, TREBUIE SA NU MAI FIU CHIAR ATIT DE SERIOS, TREBUIE SA-MI VAD TE TREABA SI SA FAC TREABA MEA BINE.

NU TREBUIE SA MAI FIU CHIAR ATIT DE MINDRU, NU TREBUIE SA REPET CE FACE TOATA LUMEA, NU TREBUIE SA ARAT CE SIMT TUTUROR.

poate va ajuta cu ceva. macar incercati. incercati odata, o zi si, daca nu merge, uitati si de sfatul asta si de blogul asta, pentru ca daca nu aveti ceea ce propun eu, atunci fiecare postare o sa va supere.

pe mine nimeni nu ma supara pentru ca nu sunt in categoria moldovenilor pe care-i discuta ei. imi place sa fiu planetar. daca merg undeva, spun intodeauna ca sunt basarabean si reprezint tara din care vin, dar niciodata nu ma iau nici pe mine, nici pe ea, in serios. asta imi omoara moleculele care nu se mai restabilesc, iar mie moleculele mi-s mai aproape decit conationalii.

asa un gind. pace.

Standard

Lasă un răspuns

