draga Victor

textul tau nu m-a suparat deloc, dar ma vad obligat sa reactionez cumva, pentru ca sunt responsabil de blogul asta, un blog prost, dupa cum spui chiar tu, dar si pentru ca textul tau se incepe cu *sergiu*, care-I departe de blogul asta. m-ai invatat cum sa fut pe cineva, mersi mult, viata mea de cuplu a devenit mai buna. nu m-am sparat, dar am cititori care asteapta sa intreprind ceva, or, stii si singur cum e cu cititorii, ca doar pentru ei scrii, nu? n-am studii in domeniu scrisului si n-am citit prea multi poeti, recunosc asta. acum te intreb, pe tine si pe toti prietenii tai, care-I rostul lecturilor voastre? nu va grabiti sa-mi raspundeti, nu v-am numit curve pentru ca nu vreau sa va fut si nu vreau sa va supar deloc, nici pe tine, nici pe alti intelectuali care fericiti au dat share la postarea ta. azi sa fii citit e prea putin, cred ca stii si singur asta.

la ce bun lecturile voastre? clientii “birlogului” si “la gratar” tot sunt plini de lectura, unii au biblioteci enorme acasa, cu carti chiar citite. toti literati pe care-I stiu eu stau vara la terasele din centru, iar iarna la “valentina” si isi beau ficatii. ei, aproape toti.

nu vreau sa ma alcoolizez intr-un apartament in care curg tevile, sa ma bat cu pumnul in piept si sa-mi laud primul meu volum de poezie. eu vreau sa-mi intilnesc batrinetea in casa mea de pe litoral, cu citeva crengi de palmier, primite la cannes,  pe dulap.

in fond pe cine am suparat?

nu sunt cel mai bun si mai citit om din lume, nu incetez sa zic asta, dar am o calitate pe care aproape nici un intelectual din tara asta nu o are, nu-mi place sa cedez usor! la cit de mult m-au futut diferiti poeti si bloggeri  pe la diferite adunari, multi ar fi cedat, dar eu continui sa fac ceea ce-mi place .  nu conteaza calitatea scrierii, conteaza mesajul, iar parazitul proletar (fii atent, nu se numeste intelectualu ananist, dar parazitul proletar) exprima o parere, o parere simpla si clara asupra unui subiect, o parere pe care o au si altii, dar nu vor sa o spuna.

sincer sper sa ai success si sa-ti reuseasca in viata. oamenii intelepti nu-si lauda lecturile, unica remarca care o am.

noroc si ai mare grija de tine, sper pina la pensie sa mai scoti ceva, ca sa nu ramai “manager srednevo zvena”.

pace.

P.S: ma referem la poetii anilor *80 pe care nici tu nu-i pre citesti si, nicidecum la poetii pe care toti ii credem buni, dar ai luat tot pre personal ca sa mai gindesti cu capu.

parazitii pentru lasi

Notă

4 gânduri despre „parazitii pentru lasi

  1. hose pablo zice:

    1 merci ca ai modificat un pic textul (era exagerat cu fututul femeilor ş nu stiu ce mai era )

    2 eu nu ma laud cu lecturi ca printre scriitori eu is un tanar care a citit extrem de putin si in general la volumul cetit tu poti sa ma intreci cu siguranta (dar poeti contemporani ii stiu bine merci )

    3 ceea am vrut eu de fapt, scopul meu, e cand scrii pe viitor si critici pe cineva vino cu exemple concrete, cu niste argumente putin mai rezistente… atatai tot

  2. gheorghe zice:

    unul dintre cei mai cititi bloggeri=)) pai si asul verde e foarte citit, ma, frustratule. du te, ma , la mare, si lasa critica! vai de capu tau, nici nu stii sa scrii corect, importantule!

Lasă un răspuns

