13 lucruri invatate in 2013

ce-am inteles eu din 2013?

toti fac totalizari si ca sa nu se spuna ca nu-s si eu ca toti, voi incerca sa trag niste linii peste anul care-i pe final. primul an de dupa sfirsitul lumii. iata lista mea cu 13 lucruri intelese de mine in 2013. cica numarul 13 este divin in crestinism, il reprezinta pe Iisus, al 13-lea linga 12 apostoli. nu stiu, nu-s asa bun in treburi crestine. o zi daca nu ne aduce un raspuns sau nu ne deschide o usa, e o zi traita degeaba, la fel e cu lunile si anii, asta stiu eu. deci am inteles ca:

1.  ma pot tine la un post de munca mai mult de jumatate de an. e de-ajuns sa nu-i prea iau in serios pe toti sefi si sa-mi fac treaba ca sa-mi placa mie, nu lor. orice-as face, semnatura va fi a mea, nu a sefului, parintilor sau profesorilor.

2. responsabil de mine sunt eu. oricine poate veni si pleca, eu raman sa-mi car umbra toata viata dupa mine. unicul om care merita toata increderea, dar si palme si pumni, esti TU. adica EU.

3. pot convetui cu alti oameni intr-un spatiu redus. nu credeam ca voi putea trai cu cineva atita, dar uite ca deja de mai bine de un an nu stau cu parintii. am stat cu un muzician si acum stau cu (stiti voi cine). am inteles ca pot gati, pot rabda, pot iubi.

4. intr-o relatie cu partenerul de viata (cum zic astrologii) sexul nu-i cel mai important. de fapt, nu-i deloc important. poti face sex si cu ambele maini, dar fericit te fac alte lucruri, mult mai marunte. de exemplu, diminetile linga cineva usor si cald.

5. sunt un actor bun, dar nu-s cel mai bun organizator. nu-mi ajunge rabdare sa adun oamenii. nu-mi prea place sa-i trag pe altii dupa mine, cum nu-mi place cind altii ma trag dupa ei. pot lua premii, dar inafara de felicitari, nimeni nu te ajuta cu nimic.

6. sunt un om mai bun decit ma credeam inainte. desi fac apel la mizantropie, de care sufar periodic, ma sensibilizeaza usor orice se intimpla in tara asta, de care ma vor lega amintiri, voi cara in spate Moldova oriunde as merge, ca pe o cruce.

7. vreau copii. inca nu cistig atita cit sa-mi permita asa un lux, sa am un copil, dar vreau unul. sunt sigur ca voi fi un tata bun.

8. planurile pe care le avem in cap nu prea corespund cu cele pe care le punem pe foaie. anul asta am vrut sa ma lansez cu un film, dar am intirziat. desi am facut niste experimente si m-am invatat sa lucrez cu imaginea, inca n-am facut marele meu film. in schimb am luat premiu *pentru cel mai bun actor de film scurt la festivalul „Toamna de Aur”. cred ca am meritat.

9. ma maturizez. am inteles ca ma plictisesc discutiile lungi si vorbele de duh. ma plictisesc tinerii hipsteri cu lehamitea si iresponsabilitatea lor, cu filosofia lor ieftina. am inteles ca nimeni din oamenii care-mi sunt prieteni nu-mi mai spun nimic nou, stiu tot ce spun ei, aceasta cunostinta ma face sa ma plictisesc. de aia sau e bine sa cunosti oameni noi. pana se invechesc. oricum, cei mai buni prieteni sunt cei cu care poti sa taci, totu-i simplu si clar.

10. toti oamenii se victimizeaza. toti se plang si se vaita, toti asteapta sa cada din pod, toti vor mai mult decit au, dar fac mai putin decit pot. cind zic *toti chiar ma refer la *toti.

11. oamenii citesc ce scriu bloggerii. parazitul proletar a ajuns in lista creata de cei de la VIP la compartimentul *bloggeri si s-a stabilit pe locul 3 . destul de bine, zic eu. multumesc celor care au votat. parazitul proletar a putut rascoli oamenii de teatru si chiar a stat la radacina unui scandal destul de important pentru viata teatrala de aici. au recunoscut ca pute in teatre. Arta Pute.

12. nu sunt chiar cel mai prost poet din tara. poate daca as scri mai mult si as publica mai des, as reusi chiar sa iau si niste premii. poate fac asta anu care vine. am citit si participat la o sumedenie de cenacluri anul asta, am fost criticat,am fost numit mediocru, cu pretentie de geniu, am fost analizat si trollit de diferiti indivizi, dar n-au reusit sa ma convinga ca ar trebui sa ma las de scris. am inteles ca ii omori pe hateri cu indiferenta.

13. e bine sa spui: te iubesc, multumesc. scuze, iarta-ma. aceste cuvinte fac mai mult decit toate cartile citite de catre toti utilizatorii facebook-ului. nu-ti fie frica si rusine sa recunosti ca nu stii sau nu poti ceva.

14. …

anul asta a fost unu destul de productiv, desi mi-am dorit mai multe. am devenit cunoscut prin mai multe proiecte in care m-am implicat, dar nu mi-a crescut salariu ))). sunt sigur ca anul care vine va fi si mai bun. stiu asta pentru ca vreau asta. toate se intimpla cum vrei TU. ai grija la dorintele tale, asta chiar e adevarat.

la tine cum a fost anul asta?

P.S: daca v-a parut patetica postarea atunci asta e. uneori trebuie sa mai bagi si din astea )))

Standard

Lasă un răspuns

