m-am prins ca tot mai rar ies la diferite petreceri. probabil, pentru ca nu la toate sunt asteptat. sau poate sunt. oricum, nu-mi place sa ies asa cum imi placea altadata, mai ales ca sunt foarte zgircit cind vine vorba de intrarile cu plata in localurile din oras. n-am incredere in corelatia dintre calitate si pret. ieri insa am hotarat sa ies. femeia mea a vrut sa ajunga la Subcarpati si, totodata, sa ne mai vada lumea, iesim foarte rar impreuna.

Subcarpati la Tipografie. 100 lei. eu i-am vazut si cu 50. n-am vrut sa merg. era multa lume. multi ma felicitau cu un premiu si niste bani pe care nu-i am, mai mult pentru bani ma felicitau, voiau sa vada daca m-am schimbat dupa ce am cistigat niste bani, pe care nu-i am inca. poate inca. intr-un final am adapostit ceva la plamani si am iesit inauntru. scriu pentru Locals si tocmai era Anya si mi-a dat micul onorariu, plus o mica reducere, asa ca m-am ales cu bani pentru ceva de baut, pentru mine si Bebe.

dupa ce am fost la Albion la Chimie si am ascultat cu cei de la Albion si-au batut joc de poetul roman, ma asteptam cam la aceeasi atitudine. dar se pare ca la Tipografie lucreaza mai putini moldoveni decit la Albion. sunetul a fost bun. cit am putut intelege, am inteles.

s-a intirziat, ca intodeauna, dar a fost ok. oamenii mai aveau timp sa traga un fum sau o fuga. a meritat fiecare banut din cei 80lei pe care i-am dat la intrare. eu sunt muncitor si merit o reducere. a fost un concert satul.

baietii au dat tot ce aveau asupra lor. am vrut mai multe instrumente de la Bean, dar si asa a fost ok. s-au prefacut ca pleaca de doua ori, dar cum sa plece fara sa ridice sala cu: limba romana! comunistii ar fi zis ca-i instigare la ura si fascism. toata lumea zguduia cladirea cu : LIMBA ROMANA!!!  au nimerit foarte bine cu concertul. parca cei de la Tipografie au rude la Curte sau in partid.

in deschidere au fost cei de la Unda Comuna. foarte buni, doar ca prea oldschool. toata lumea care-l asculta pe Roman a crescut, Roman, insa, a ramas tot la Ciocana mama. sunt buni, dar nu mai sunt noi. asta ii face neinteresanti si un pic redundanti. mie imi plac baietii si rapul care-l fac, dar nu-i ascult. ascultam Ginta Latina cind eram mic, acum ascult Jedi si Samurai si Alti Luptatori vestiti, influentati de Bushido.

pace/

tipografia carpati

Notă

Lasă un răspuns

