PP atacă

Uneori e mai bine să fii anonim. Uneori e mai bine să stai și să rîzi pe sub mustăți de toți indivizii care se regăsesc în textele tale. Eu am avut tupeul să creez un personaj pe nume Ronin Terente, cu ajutorul căruia am creat cîteva proiecte muzicale, teatrale și de critică socială & artistică. Parazitul Proletar este, probabil, cel mai discutat din toate proiectele mele, mai ales în lumina ultimelor evenimente. Așa s-a întîmplat că diferite persoane publice și șefi de instituții s-au regăsit în aceste texte, care au trecut prin toate teatrele din oraș, iar în unele teatre chiar au trezit adevărate dispute, trecând pe la AMTAP și pe la simpli angajați.

Acum o parte din personajele care s-au regăsit în texte refuză să se mai salute, iar unul din cei mai buni colegi ai mei, m-a sunat și m-a anunțat că nu mai poate prieteni cu mine pentru că sunt un laș și un provocator. Sergiu niciodată n-a fost așa, Ronin este, nu-i confundați, vă rog. În ciuda avertismentelor pe care le-am primit, vreau să vă anunț că Parazitul Proletar va continua să scrie și, sincer să fiu, mi-am demonstrat încă o dată cît de frustrati și inutile sunt o mare parte din personajele pe care le vezi la televizor, dîndu-ți interviuri, cu  zîmbete strîmbe și libidinoase.

Îmi pare rău pentru prietenii mei, cu care acuzam aceste teatre din țară. Azi toți pentru 2000 de lei s-au transformat în roboței, gata să lingă și picioarele angajatorului dacă va fi nevoie. Nu spun că n-au demnitate, doar că o vedem diferit. Apropo, celor care au anunțat că-mi vor scoate geniul pe cur, îi rog să facă asta, m-ar ajuta enorm să promovez blogul ăsta, îl rog pe Brega să filmeze și poate mai iau și niște premii pentru curaj.

Așadar, vă îndemn să mă bateți, dacă altceva nu mai puteți face. Sau puteți să puneți SIS-ul pe mine, dar nici asta nu mă va opri, atît timp cît sunt oameni care îmi vor acoperi spatele, iar ei sînt, Slavă Domnului.

Îi înțeleg pe oamenii care s-au supărat, nimeni nu v-a criticat niciodată, iar acum apare un puștan care o face. Sigur că sunteți șocați, mai ales că PP folosește și un limbaj cioplit din pulă.

În loc să demonstreze că nu am dreptate și să facă în așa fel, încît ca texte de acest gen să nu mai poată fi scrise, artistul moldovan o ia în nas, se supără, se bășește și începe să înjure de mamă, se victimizează și oricum leneș și penibil rămîne.

Mi-au spus că mi-am tăiat craca de sub cur și că nu mai văd eu lucru în teatrele din țară, dar, oricum, nu prea cred ca aveau șanse să pună mîna pe mine, pentru că nu cred că am ce învăța de la regizorii și actorii moldoveni, mulți din ei  ramînînd cu 30 de ani în urmă, iar eu am o viață înainte și n-aș vrea să o pierd pe 2000 lei și plămîni răciți în teatre. Mai ales că-mi ajunge imaginație și tupeu pentru a falimenta industria asta devenită inutilă. Teatrul va trăi atîta cît va fi public, iar public va fi întodeauna. Fiecare marfă are un cumpărător, problema este că eu vreau să am și clienții altor produse, aici e un război de marketing și chiar nu am nimic cu nimeni.

Vreau să înțelegeți, dacă o să puteți, că Sergiu nu are nimic cu Alexandru,  Nicoleta, Ion, Petru,  Boris, Mihai, Constantin etc, ce fac ei acasă și cum își cheltuie banii nu mă interesează, eu nu spăl cămășile altor oameni, de aia este Ronin care are o problemă cu latura publică a acestor personalități.

Cînd eram mic și prost, mă supăram pe toată lumea, dar am înțeles că sunt persoană publică, iar asta înseamnă că voi fi supus analizei de tot felul și criticii și, vă asigur, mulți m-au spălat în WC-uri și m-au înjurat în față, dar am hotărît să nu-mi bag pula, vreau să fac copii cu ea.  Am hotărît să-i omor cu indiferență, ceea ce fac cu voi și vă doresc și vouă. Răspund cu indiferență pentru că știu capacitățile mele, iar voi vă supărați pentru că nu sunteți siguri de ale voastre.

Lumea asta ar fi frumoasă dacă n-ar fi oamenii care strică totul.

P.S: cei care nu mai vor să-mi răspundă la salut îi încurajez să facă ceva bun și,  dacă mă convinge că nu am dreptate, îmi cer scuze în public și șterg textele, dar dacă nu mă vor convinge atunci … știți deja ce va scrie Parazitul Proletar despre asta.

 Stăm pe gheață, dragii mei, de aia vă îndemn să vă analizați bine mișcările.

PACE.

 

 

Standard

Lasă un răspuns

