N-am ieșit în performance-uri de ceva vreme și, uite că, săptămâna asta am avut două una după alta. Marți am lecturat o piesă adaptată de mine după o nuvelă de Gerard Klein *în infern ca în infern*și miercuri  am avut lansarea proiectului LabbaTrissta.

Adaptarea am făcuto pentru un desen animat, dar fiind întrebat de cei de la CDC ( centrul de dramaturgie contemporana) am hotărât să citesc textul în premieră la ei. A fost ok. Nu cea mai bună lectură pe care a cunoscuto CDC-ul, dar cu siguranță una aranjată. Sunt un adept al artei vizuale și, îmi place să aranjez și să mizanscenez estetic și cinematografic. Aici nu mă laud, puteți întreba sau puteți verifica pe poze.  Le mulțumesc fetelor care au acceptat să lectureze textul: Cristina Platon, Alina Țapu, Doina Ababii și Alina Bordian. Fetele au fost bravo, au citit unele mai clar, altele mai puțin, dar eu sunt muțumit de rezultat. Sper sa apară cineva care va vrea să facem un desen animat după acest scenariu.

Miercuri, pe 30 octombrie, a avut loc lansarea LabbaTrissta.  That’s the name, that’s the sound! Labba Trissta e un proiect de rap’n’roll pe care l-am început cu chitaristul Alexandru Marinat.

Dacă aș explica matematic ce înseamnă LabbaTrissta atunci ar fi cam așa: Balade Bolnave + Parazitul Proletar / No Shagga = LabbaTrissta.

După ce am vrut să fac lansarea la Tipografia 5 și Spalatorie, însă niciun local, déjà de elită, n-a vrut să ne bage în listele lor, deși în fiecare weekend bagă diaree electronică și vechituri XXL, am acceptat cu drag propunerea lui Vladimir US să cântăm la Apartamentul Deschis, în cadrul CivicFest-ului 2013. O seară ca în UE. Lumini, tehnică, pereți, bucătărie, oameni și camera video.  De data asta am cîntat cu : Alexandru Marinat – chitară, Artiom Timoșenco – percuție, Magdalena Spînu – vioară și la clape am fost pe rind, eu, urmat de Abstract Optim urmat de Ștefan Negură, căruia-I spun un mulțumesc aparte, este un musician pe care îl respect și care sper să colaboreze cu LabbaTrissta în continuare.

De ce LabbaTrissta?

Te las să vezi cum a arătat asta și te invit să ne urmărești pe facebook dînd like la pagina LabbaTrissta. Multumesc lui Oleg Brega pentru video.  A avut curaj!

și nu mai fiți atît de serioși, vă rog eu.

 

Apropo, a fost o improvizatie 100%, muzicienii s-au vazut pentru prima oara in acea seara la acel eveniment. Pe viitor voi opta pentru lipsta textului scris, m-am plictisit sa uzez foaia, de aia am sa citesc mai mult si am sa scriu mai putin!

Un gând despre „lansare LabbaTrissta

Lasă un răspuns

