MANIFESTUL UNUI ARTIST CACAT LA CUR

eu de vreo 8 ani fac muzica, de vreo 10 ani scriu poezii si de vreo 6 ani fac actorie. si le fac bine. nu toate, dar unele le fac foarte bine. credeti-ma nu ma laud. acei putini care mi-au vazut performantele si m-au vazut pe scena la toate 100% nu ma vor lasa sa mint. eu stiu ce pot, cand pot si cat pot. de aia sa ma opresti sau sa ma distrugi cu comentarii sau orice de orice tip va fi imposibil. daca ma nasteam intr-o tara ca franta sau germania, sau marea britanie, sau polonia, la urma urmei, puteam fi deja acolo unde merit sa fiu. credeti-ma aici nu ma laud si nu ma umflu in pene, cum vor comenta cei mai frustrati din voi.

n-am avut noroc sa ma nasc langa mare sau ocean si, n-am avut noroc sa ma nasc in alta parte. am avut norocul, in scimb, sa ma nasc in tara cu cele mai frumoase femei, (exportam in intreaga lume), cu cele mai bune si ieftine vinuri si cu cei mai frustrati si plini de complexe locative si de distractii si de lux si, nu in ultimul rand, plini de complexe de inferioritate.
m-am nascut in tara lui pavel turcu si a rapperului din ialoveni, a muliganbiei si a pseudointelectualilor de pe facebook care promoveaza intoleranta lor intelectuala si cacatu de pretutindeni. m-am nascut in tara in care mass-media cu titluri de cacat promoveaza doar ucigasii si partidele de stanga si cacatii de artisti de doi bani, 
cand unii ma intreaba de ce vreau sa plec si de ce nu vreau sa fac nimic aici (cum nu fac nimic aici, atunci sa-mi sugi pula de orb ce esti), eu le raspund sa deschida facebook-u si sa mearga asa un pic in jos sa vada ce promoveaza intelectualitatea noastra, iar dupa asta sa-mi raspunda ce si cat promovam noi, si ce sa fac eu aici.
intr-o piesa, in care am jucat candva, era o replica: pute, domnilor, pute! 
pai iata, pute, dragii mei basaraboius moldavicus, pute. toata tara asta pute. tot ce are .md pute. pute de lene si incompetenta si de insi care ard de nerabdare sa promoveze prostia si tot cacatu de pe toate platformele posibile.
mai mult chiar, am 800 de prieteni si doar de 7 ori de cand am facebook, deja doi ani, doar de 7 ori cineva a dat share la un clip sau o piesa semnata de mine. 800 de prieteni. uneori merg la balcon si trag un fum si-mi zic: baga-mi-as pula in tot cacatu asta si in toate fetele lor zambitoare. apoi imi revin si ma gandesc ca poate oamenii au alta treaba si alte gusturi si alte prioritati si alte principii si alte valori si (baga-mi-as pula) altceva in viata de facut decat sa bage share la un artist de cacat ce sunt.
dar mai apoi intru pe facebook si vad cate 25 de share-uri si de discutii si tot cacatu despre o pizda care reprezinta tara la miss ceva acolo si, toata lumea are orgasm de la engleza ei, apoi vad zeci de comentarii si vizualizari la un rapper pe care negrii l-ar fute-n toate gaurile albe si nu numai, apoi vad o sumedenie de citate de pe la toti scriitorii pe care nimeni nu-i mai citeste si, desigur aceeasi muzica si aceleasi blogguri cu teme lacrimogene si cacat despre relatii. toti is nefericiti si vai de capul lor. si vai de pula mea de tara.  si uneori vad pizde proaste care baga discutiile lor intime de pe chat  asa ca sa le putem analiza toti.
putem sa ne batem joc si sa ne simtim foarte destepti stand cu curu pe scaun in fata calculatorului si, cam atat. 
asta suntem noi, muligani, marlani, pitipoance cu bot de rata, pseudointelectuali si turci si suruceni si munteni si futui mura lor de cititori si cititoare. 
pute, domnule, pute!  hai sa promovam valorile si principiile noastre in continuare. valori si principii futute-n cur de toata lumea, pentru ca la noi vine peste 7 ani tot ce au ei acolo mai bun.
vrem sa ne respecte rusii si alte minoritati si majoritati, vrem asta. pe cine, bai sau wai sau mai, sa respecte? pe natia care-si scot in lume si isi promoveaza doar inutilitatea lor in gandire si desfasurare a unui gand logic? pe cine, pe actorii care nu citesc nimic, sunt prosti de vrei sa plangi cand stai cu ei la o masa, pe cine,  pe scriitorii nostri betivi si curvari si impotenti pe plan literar, pe cine, pe muliganii de la posta veche si de la ciocana, pe cine, pe gasterbaiteri, pe cine, pe regizorii si toate trupele lor care termina academia si filmeaza nunti cu tehnica de zeci de mii de euro, iar un film nu pot scoate deja de o duzina de ani, pe cine? pe cine? cum sa ne respecte si, de ce?
eu am obosit, sincer. daca am ocazia sa plec undeva si, stiu ca va fi foarte greu, plec macar si in canada si, va asigur ca le aduc premii internationale lor, iar de moldova am sa pomenesc numai atunci cand o sa vin sa-mi iau toata familia.
numiti-ma tradator si alte cacaturi pe care le aveti acolo pregatite, eu nu vad nimic ce m-ar face sa vreau sa promovez tara asta. eu nu pot face asa cacat ca pavel turcu sau rapperu din ialoveni sau valeria turcanu sau muliganii din prietenii pe care-i ai. nu pot, sincer, nu pot. eu fac cacatu meu, care nu va fi apreciat in tara asta niciodata, aici se apreciaza doar prostia, iar eu din pacate am avut nenorocul sa ma nasc un pic mai intelept decat unii din conationalii mei.  poate daca eram mai prost reuseam si eu ceva. din pacate asa a vrut dumnezeu sa nu ma faca prost, ca sa ma chinuie probabil.
nu-i nimic doamne, iesim noi din wc-ul asta.
PUTE, DOM’LE, PUTE!!!!!
Standard

11 gânduri despre „MANIFESTUL UNUI ARTIST CACAT LA CUR

  1. vicky zice:

    sa stii ca eu nu te am in prietenii mei pe facebook:)) cum as putea sa te gasesc si sa-ti citesc ”capodoperele” si sa vad la ce spectacole participi? ca sa nu zici ca ai doar prieteni ignoranti si fara principii

  2. jestoca
    eu traiesc peste hotare,aici poate is mai multe posibilitati,poate,daca ai norocul s-a dai peste ele
    dar in orice tara de pe planeta pamint,ca s obtii ceva trebuie sa muncesti asiduu,nimeni nu pune nimic in poala,nici in germania,austria sau polul nord

  3. Pingback: prohodul lui Cioclea | Parazitul Proletar

  4. gia zice:

    🙂 mai bine nici nu se putea de spus!acum cateva zile pe acelasi facebook am avut o mica confruntare cu unul din patriotsii nostri care incerca sa ma convinga ca la noi in tara sunt multe posibilitati shi ai ce face, doar tre’ sa vrei!shi ca toti cei care pleaca sunt nishte lashi care fug dupa diplome/viatsa din strainatete in loc sa stea acasa shi ‘sa faca ceva pentru TARA’!…cu parere de rau nu am mai primit raspuns la ‘cu ce va ocupatsi dvs de sunteti atat de multsumit de MD?!’ caci chiar imi era interesant…ideia cu pseudointelectualii e super,pacat ca nu am v-am citit mai inainte,ca sa va pot cita 😉

Lasă un răspuns

