cu întârziere la Zemfira

și zeii se cacă. și zeii plâng. și pe zei îi pișcă țânțarii.

Am fost alături de mai multă lume la concertul Zemfirei. știu că toți au așteptat acest concert, și toate lesbienele și homosexualii au dansat, au urlat și s-au simțit bine. Eu nu. Deși mie îmi place Zemfira. și chiar n-am nici o treabă cu minoritățile sexuale. Fiecare se fute cu cine vrea, eu mă fut cu cine-mi place.

În primul rând îmi bag pula-n Moldcell pentru că-s niște hapsâni.

Începând de la prețul biletului și de la prețul băuturii. Câte 30 lei pentru un căcat de Chișinău, același preț și pentru Red Bull și pentru cola. Pe urmă sunetul care era foarte scump deși oricum vocea ei se pierdea.

Zemfira a depășit sunetul rock-ului rusesc, ceea ce e demn de tot respectul, deși concertul a fost de căcat, în care ea nu s-a dedat deloc, au pișcato țânțarii, a fost nervoasă, fără cele 100% pe care le-am așteptat de la ea. și toate aceste treceri și schimbări de ritm pe care le-am mai auzit de mii de ori la alte trupe europene, mult mai bune, apropo.

și care-i treaba cu VIP zona? 1000 lei pentru ce?

Pentru o bere de căcat, 50gr de tărie și un scaun de căcat? Doar de dragul pontului?

Când puteai să-ți iei un bilet de 200 și 10 beri și intrai în 500 lei și 500 îi păstrai pentru alt concert în care interpretul s-ar fi dedat mai mult.

Nu-ți bați joc așa de oamenii care au venit pentru tine. Moldcell-u a făcuto cu cei din VIP și Zemfira de restu. Pula mea de pulangii.

Eu știu că atunci când urci în scenă și faci ceva, te caci pe tine, dar faci asta la 100%, cazi pe jos și mori, pe mine ca spectator puțin mă fute asta, eu am plătit, am venit, am așteptat, am vrut să simt cum transpiră palmele mele și trece prin mine vocea și energia ei, dincolo de balega de culoarea asta mov.

Dacă voiam să trec la Moldcell, acum știu că nu o mai fac. Ăștea de la Orange tot sunt pederaști mari, dar nu văd nici un rost să treci de la un pixar la altul.

Cât a luat femeia aia că a cântat?

Ok. Să zicem că mult. Nu cred că Moldcell nu are bani. și nu cred că nu și-au recuperat toți banii. Cu 1000 lei pe bilet merg în București la B-fest, mai pun 1000 și ascult 5 trupe, sau chiar  8 trupe care rup bucile rock-ului rusesc sub orice formă ar fi el.

Textul ăsta e doar o părere și nu a fost scris ca să supere pe cineva. O dezamăgire.

O dezamăgire în Zemfira pe care am așteptato și care a fost un concert întreg nervoasă și pișcată de țânțari (apropop organizatorii trebuiau să facă ceva cu asta), și care a cântat așa ca să nu zică că nu a fost concert în Moldova.

Mai bine asculți Alternosfera sau Gândul Mâței, mai ieftin și cu mult mai mult suflet.

Standard

2 gânduri despre „cu întârziere la Zemfira

  1. db zice:

    Sunt de acord cu tine, Zemfira a fost zgircita in sentimente si nu a pus deloc suflet in prestatia ei. A cintat si ea asa, sa i treaca vremea. Nu era nici ambianta prea buna, nici lume multa. In general a fost tot ,asa, nu prea calitativ…..

  2. moldcell s-a cam intrecut la capitolul pret de bilet pentru cei care ” nu-s ai lor „, e buna Zemfira si poate ca citva ani in urma, faceam pe dracu-n patru sa merg la concertul ei, astazi insa nu ma mai inspira, acum ,vorba ta,perefer sa merg sa vad un concert bun in alta parte si de dorit sa fie un fest

Lasă un răspuns

