atenție la volan !!!!!!!!!

 

Zilele astea semaforul de la coțul străzilor București și Bănulescu-Bodoni se defectase, cam 3 minute a fost verde doar pentru cei de pe București. Am putut să fiu martor a egoismului omenesc. Cred că dacă semaforul nu era pus în funcțiune cei de pe București nu i-ar fi lăsat pe cei de pe Bodoni nici în ruptul capului. Mai bine accidente și cozi și ambuteiaje, dar fără respect reciproc. Numai dacă era vrun moș de la țară cu vreo rablă sovietică sau vreo femeie cu copil în automobil, ar fi cedat, în rest nicidecum, chiar eram gata să fac pariuri.

Nu-mi plac bădăranii, iar șoferii, chiar și o parte din prietenii mei, cum urcă la volan se metamorfozează în acel Hulk, în bădăranu pe care-l evită când sunt și ei pietoni.

De fapt nu despre asta vroiam să scriu azi, dar mi-a sărit din cap pe foaie inconștient. Eu nu sunt gelosul care-i înjură din troleu pe cei ce-și parchează mașinile aiurea, chiar dacă mă deranjează nu-mi fac din asta o problemă. Toți suntem calmi și indiferenți până nu ajungem sub roți sau între ele, asta o pot spune prietenii și rudele lui Bizz sau Dumitru Istrati, rapperul pe care l-am pierdut acum câteva zile într-un grav accident rutier.

Nu-mi plac șoferii, din pricina că mi-e frică să nu devin unul din ei când mă voi urca la volan. Pentru că mai devreme sau mai târziu voi deveni și eu unul din sutele de mii de indivizi din spatele parbrizului.

Straniu cum pietonul devenit șofer capătă un fel de ură stranie pentru alți pietoni și o falsă mândrie pentru că el are mașină, de parcă bucata asta de metal îi reprezintă onoarea. O îngrijește ca pe o amantă, investește timp și bani, mai că nu fute prietena asta cu roți, un fel de idolatrizare a inutilității sale individuale în era tehnologiilor performante.

Degrabă lumea va fi împărțită în șoferi și pietoni, doar atât. șoferi și pietoni. șoferul va fi mic-burghezul și pretinsul intelectual, iar pietonul nu va fi decât țăranul și tagma inferioară a negustorimei. Exact ca pe vremuri.

Asta până nu-și vor pierde viața sau nu vor face pușcărie din cauza câtorva tone de metal.

Eu am fost odată lovit pe zebră, apropo 80% din pietonii sunt loviți tocmai pe zebră, așa că de șoferul prietenos nu scapi nici pe zebră nici la semafor, nu-ți fă degeaba iluzii.

După ce m-a lovit, și eu cu greu m-am ridicat și căutam pâinea, pentru că-mi sărise peste mașină, tipu a început să sară la bătaie și să înjure că era cât pe ce să-i boțesc semnul de la mercedes. Eu l-am băgat în pulă și am plecat de la fața locului, mai bine zis am fugit. Adică eram aproape să nu mai ajung cu pâinea caldă acasă, iar pe el îl deranja mașina.

Te temi să-ți lași copii să vină singuri de la școală, nu pentru că te temi de maniaciii pedofili, ci pentru că te temi de prietenoșii șoferi, printre care se numără și prietenii și rudele tale.

(va continua)

 

 

 

 

 

Standard

3 gânduri despre „atenție la volan !!!!!!!!!

  1. Elladaline zice:

    Despre şoferii din Republica Moldova poţi să scrii pînă şi o teorie psihologică, obiectul de studiu e horror…

  2. Diana zice:

    si eu sunt sofer, dar din cea lalta categorie de soferi :d scoala auto am facut-o in Romania, Am condus in ro si inafara, dar in Moldova sincera sa fiu nu am curaj sa conduc, prefer sa iau transportu public.
    Iar caqt de condus, ceea ce am detestat si am criticat mereu la un sofer a fost lipsa de rabdare si bun simt. Mereu obisnuiti sa injuri si sa fie ei cei corecti. Uita ca au fost si ei candva incepatori, cand le ptremura picioru pe pedala sau cand erau pietoni si ploua, trecund un fraier (ca si ei acum) de ii stropea sau ii lasa sa astepte minute in sir la coltu strazii pt a traversa….
    Uneori unii din noi uita ca sunt oameni. Parca prea multa democratie si ipocrizie….
    Un gust amar……

Lasă un răspuns

