câteva zile lipsă și o zi în plus

Bună. Am lipsit puțin, asta dacă cineva din voi a observat.

 Între timp s-au întâmplat atâtea. Am început să lucrez mai intens la primul meu scenariu de lungmetraj, vreau în toamnă să încep filmările, asta dacă găsesc bani și echipă, dacă nu, atunci caut investitori străini, și, poate chiar o colaborare cu cineva din afară. Sigur este doar faptul că în cel mult doi ani va fi premiera filmului meu de debut. Asta dacă nu mor între timp.

Am fost la lansarea trupei Veriga, nimic nou, adică nu pot spune că este muzica mea, deși băieții sunt foarte buni, și sunt sigur că dacă vor colabora cu Ala Donțu, care, bănuiesc, i-a luat sub aripa sa, vor face chiar o mică carieră, așa în limita bunului simț, pentru că trupe de genu ăsta mai sunt cel puțin 3000 în lume, de aia le va fi cam greu. Noi avem piață doar pentru pop de proastă calitate. Dacă vor bani, asta vor face. Băieții lucrează mult, iar asta este un avantaj enorm pentru o trupă. Oricum dacă vor face bani se vor despărți, dar asta e altă poveste. Vă îndemn să-i căutați și să-i ascultați, poate chiar vă plac.

M-am asigurat că Eurovision-ul este un concurs politic și cumpărat, pentru că a ieșit Danemarca cu o piesă chiar de căcat, da, pula mea, chiar toată lumea a dat 12 pentru Danemarca? Să fim serioși. Cu ochii deschiși se vede că e dictat de legi politice și economice, iar restul doar se mimează. Aliona Moon a fost foarte bună, indiferent de ce zic trolii despre ea, fata chiar are voce bună. Producătorul o fute și o strică, dar fata îi destul de bună pentru o moldoveancă. Mie mi-a plăcut cum a cântat, deși eu nu înghit așa gen de muzică. Nu cred că o voi mai asculta, dar fata a fost bravo.

Am avut câteva recitaluri între timp. Am citit afară la Apartamentul Deshis pe București 68 alături de Abstract Optim, care-i unul din cei mai buni beatmake-ri din țară, apoi am mai citit la Onisifor Ghibu, și o piesă, în care posibil am să joc, eu am acceptat, acum depinde de dramaturg și regizor. O piesă de Artiom Oleacu, destul de bună piesa.

Poeziile mele sunt citite, ceea ce mă bucură enorm, deși știu că uneori postez gunoi, dar un gram de aur într-o tonă de nisip se ascunde. Oricum, chiar în ciuda criticii voi continua cariera de scriitor, poate chiar peste hotare. Îmi place să scriu, tot mai mult și mai mult îmi place, deși nu o fac chiar atât de bine pe cât mi-aș dori. Dar eu nu concurez cu nimeni, eu pur și simplu fac ce-mi place. Mor de foame, dar cel puțin mor fericit.

Degrabă scot primul clip oficial la piesa Baladă Bolnavă, pe care am înscris-o la studioul lui IK Moraru, un adevărat profesionist, care chiar și dintr-un punk ca mine a scos un adevărat șlagăr. Piesa se bucură de succes, ceea ce mi se pare corect, chiar am lucrat mult, și consider că merit să fiu apreciat în țara asta înghițită de muzică ușoară. Au refuzat-o la radio. O puteți găsi pe youtube *ronin terente & ik moraru – baladă bolnavă*

Vreau chiar să scot un album doar cu balade. E timpul să renaștem frumosul care-i în cartea roșie deja.

Pe plan politic o sumedenie de schimbări, dar niciuna spre bine, sunt sătul de bădăranii din televizor.

Nu pot să înțeleg de ce trebuie să plătesc ceva ce nu folosesc, asta despre contractele cu diferite servicii pe care nu le utilizez. Să moară birocrația.

Noi toți vom muri, doar arta va rămâne veșnică.

am mai aflat că vor să închidă Jurnal TV-ul, din partea mea pot să le închidă pe toate, oricum toate-s la fel, ca și cântecele de la Eurovision. îmi pare rău doar de echipă, că unii din ei nu prea au altă treabă decât treaba care-i are.

am mai văzut câteva filme bune, și nu prea, dar depre filme altădată.

la tine ce mai e nou?

Standard

3 gânduri despre „câteva zile lipsă și o zi în plus

Lasă un răspuns

